Маркетингово позициониране
Безспорно най-добрата книга за маркетингово позициониране към момента. Много комплексна, разбираемо написана, прекрасно илюстрирана и най-важното – с конкретни указания как да се постигне желаният бизнес резултат: маркетингов и като продажби.
проф. д-р Веселин Благоев,
автор на първата българска книга по маркетинг, издадена през 1988 г.
Най-важните съвременни проблеми на маркетинга са брандирането и свързаното с него позициониране. Монографията на д-р Станимир Андонов се фокусира именно върху тях. Научната зрелост и младежката дързост на книгата ни убеждават: позиционирането е и модерна наука, и маркетингово изкуство. Резултатът е недвусмислен: младият наш учен – и успешен практик – отправя истинско предизвикателство към световната маркетингова теория!
проф. д-р Боян Дуранкев,
УНСС
Kниги от същия жанр
-
Управление на веригата за снабдяванепечатна: 15.00 лв. -
Имуществено и лично застрахованепечатна: 16.00 лв. -
Разследване на престъпления против паричната и кредитната системапечатна: 18.00 лв. -
Наръчник за създаване на бизнесконтакти 2: Шифърът на промянатапечатна: 12.00 лв. -
Бизнес елитите на Българияпечатна: 21.00 лв. -
Губим в надпреварата да печелимпечатна: 19.00 лв. -
Въведение в публичната администрация в сравнителен европейски контекстпечатна: 12.00 лв. -
Закон за интеграция на хората с увреждания. Правилник за прилагане на закона за интеграция на хората с уврежданияпечатна: 2.50 лв. -
Слонът и драконътпечатна: 14.00 лв.
Информация
Информация за книгата:
Ревю
Също като модерен джипиес в непозната пътна мрежа книгата ще ви помогне да се ориентирате и да откриете къде точно сред хаотично разпръснатите конкуренти се намира вашият бранд. Това е начинът по-лесно да подобрите имиджа на продуктите и услугите в съзнанието на вашите клиенти, повечето от които също ползват свои системи за навигация на пазара. Заради живите примери, достъпния стил и структурираната методология четенето е приятно, а изводите могат незабавно да бъдат приложени в маркетинга на вашата фирма.
доц. д-р Венцислав Савов,
бизнес редактор в сп.„Мениджър“ и преподавател в Датски колеж в София
Маркетингът е борба за възприятията на потребителя. „Маркетинговото позициониране“ описва по един изключително убедителен и същевременно интересен начин именно този процес и каква е формулата на успеха и съответно причината за провалите на някои от най-знаковите търговски марки. Тожа е книга както за ветераните в маркетинга, така и за всеки, който прави първи стъпки на тази територия!
Николай Неделчев,
Изпълнителен директор на Publicis Groupe Bulgaria
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.