Увод в мениджмънта на рекламата
"Увод в мениджмънта на рекламата" разкрива какво стои зад крайния успешен продукт, с който потребителят влиза в контакт - огромен по обем работа, вследствие на един систематизиран подход и адекватно полагане на рекламните цели. Творчеството в рекламата добива смисъл само когато е подчинено на маркетинговата стратегия и е плод на дисциплинираните усилия на множество рекламни специалисти в съответните области."
Kниги от същия жанр
-
Психология на рекламатапечатна: 15.00 лв. -
Маркетингови анализипечатна: 9.10 лв. -
Наказателно-процесуален кодекс 2012печатна: 7.80 лв. -
Работата за мен е забавлениепечатна: 29.00 лв. -
Собственостпечатна: 6.00 лв. -
Коучинг и менторствопечатна: 15.00 лв. -
Големият залогпечатна: 12.00 лв. -
Ограничаване на конкуренциятапечатна: 8.90 лв. -
Изпълнителното производствопечатна: 16.00 лв.
Информация
Информация за книгата:
Издател: Лаков Прес
Година: 2000
Страници: 238
ISBN: 9544830472
Баркод: 9789544830472
Размер: 16.50x23.50 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.