Увод в мениджмънта на рекламата
"Увод в мениджмънта на рекламата" разкрива какво стои зад крайния успешен продукт, с който потребителят влиза в контакт - огромен по обем работа, вследствие на един систематизиран подход и адекватно полагане на рекламните цели. Творчеството в рекламата добива смисъл само когато е подчинено на маркетинговата стратегия и е плод на дисциплинираните усилия на множество рекламни специалисти в съответните области."
Kниги от същия жанр
-
Социално и здравно осигуряване 2012печатна: 20.00 лв. -
Добрият късметпечатна: 8.00 лв. -
Предвидимо ирационални: Кои са силите, формиращи нашите решенияпечатна: 18.00 лв. -
Основи на правото - книга първапечатна: 18.00 лв. -
Търговска кореспонденция и организация на офисапечатна: 7.00 лв. -
Отговорната компанияпечатна: 14.00 лв. -
Договорът за строителствопечатна: 17.00 лв. -
Авторско право и сродните му права в Република Българияпечатна: 15.90 лв. -
Как да съставим собствена форекс стратегияпечатна: 16.00 лв.
Информация
Информация за книгата:
Издател: Лаков Прес
Година: 2000
Страници: 238
ISBN: 9544830472
Баркод: 9789544830472
Размер: 16.50x23.50 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.