Увод в мениджмънта на рекламата
"Увод в мениджмънта на рекламата" разкрива какво стои зад крайния успешен продукт, с който потребителят влиза в контакт - огромен по обем работа, вследствие на един систематизиран подход и адекватно полагане на рекламните цели. Творчеството в рекламата добива смисъл само когато е подчинено на маркетинговата стратегия и е плод на дисциплинираните усилия на множество рекламни специалисти в съответните области."
Kниги от същия жанр
-
Социално и здравно осигуряване 2012печатна: 20.00 лв. -
Съвременни форми на международен бизнеспечатна: 20.00 лв. -
Сборник в памет на проф. д-р Живко Сталевпечатна: 45.00 лв. -
Създайте МАРКА-ТРЕПАЧ и разбийте конкуренциятапечатна: 12.00 лв. -
Коментар на Кодекса на международното частно правопечатна: 27.00 лв. -
Хаотикапечатна: 18.99 лв. -
Бариери пред промяната – как мениджърите ги преодоляват заедно с екипа сие-книга: 15.00 лв. -
Административнопроцесуален кодекс: Коментарпечатна: 24.00 лв. -
Бизнеспланиранепечатна: 12.00 лв.
Информация
Информация за книгата:
Издател: Лаков Прес
Година: 2000
Страници: 238
ISBN: 9544830472
Баркод: 9789544830472
Размер: 16.50x23.50 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.