Увод в мениджмънта на рекламата
"Увод в мениджмънта на рекламата" разкрива какво стои зад крайния успешен продукт, с който потребителят влиза в контакт - огромен по обем работа, вследствие на един систематизиран подход и адекватно полагане на рекламните цели. Творчеството в рекламата добива смисъл само когато е подчинено на маркетинговата стратегия и е плод на дисциплинираните усилия на множество рекламни специалисти в съответните области."
Kниги от същия жанр
-
Етикетът в обществотопечатна:
6.00 лв.
3.06 EUR -
Електронно правителствопечатна:
18.00 лв.
9.20 EUR -
Хотелски мениджмънтпечатна:
36.00 лв.
18.40 EUR -
Успешната иновация - как да насърчим и развием добрите идеипечатна:
14.50 лв.
7.41 EUR -
Богато дете, умно детепечатна:
9.00 лв.
4.60 EUR -
Силата на Сигма Шестпечатна:
10.00 лв.
5.11 EUR -
Социалният БУМ!печатна:
23.00 лв.
11.75 EUR -
Ефективни продажби For Dummiesпечатна:
18.00 лв.
9.20 EUR -
Здравословни и безопасни условия на трудпечатна:
6.90 лв.
3.52 EUR
Информация
Информация за книгата:
Издател: Лаков Прес
Година: 2000
Страници: 238
ISBN: 9544830472
Баркод: 9789544830472
Размер: 16.50x23.50 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.