Стратегическо управление на туризма
Книгата "Стратегическо управление на туризма" представя: системата за управление на туризма, правната и нормативната база, институционалните структури и субекти на управление на туризма. Анализирана е средата на функциониране и развитие. Разгледани са стратегиите в туризма - технология, принципи, модели и схеми за устойчиво развитие на туризма - неговата философия, цели, управление, както и на функционалните стратегии. Всяка глава завършва с рубриките: Важни понятия и Въпроси за самооценка на знанията и как те се прилагат практически. Накрая на книгата има пет приложения и подробна библиография.
Kниги от същия жанр
-
Всичко за тяхпечатна: 1.00 лв. -
Маси и властпечатна: 20.00 лв. -
Финансовите измами на големия бизнеспечатна: 10.00 лв. -
Замъкът в Европа и България през средните вековепечатна: 16.00 лв. -
Viewfinder: 100 Top Locations for Great Travel Photographyпечатна: 61.90 лв. -
The Bikini Bookпечатна: 59.00 лв. -
Лечението на всички напреднали форми на ракпечатна: 25.00 лв. -
Бяла като мляко, червена като кръвпечатна: 14.00 лв. -
Фотографско изкуство в България: 1856 - 1944печатна: 28.00 лв.
Информация
Информация за книгата:
Издател: Нов български университет
Категория:
Бизнес, Икономика, Право
,
Книги
Година: 2005
Страници: 248
ISBN: 9789545354151
Баркод: 9789545354151
Размер: 16.50x24.50 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.