Как да провеждаме срещи
Още от поредицата Джобен наставник
-
-
-
-
-
-
-
Индивидуалните различия на работното мястопечатна:
44.00 лв.
22.49 EUR -
Закон за задълженията и договоритепечатна:
3.99 лв.
2.04 EUR -
Страхът и надеждатапечатна:
12.00 лв.
6.13 EUR -
Закон за чужденците в Република България. Правилник за прилагане на ЗЧРБпечатна:
3.90 лв.
1.99 EUR -
Закон за адвокатурата. Закон за правната помощпечатна:
4.90 лв.
2.50 EUR -
Хотелиерският Бизнеспечатна:
9.99 лв.
5.10 EUR -
Местно самоуправление и местна администрацияпечатна:
3.90 лв.
1.99 EUR -
Данъчно облагане и счетоводно приключване на 2011 г.печатна:
30.00 лв.
15.33 EUR -
Успешна кариера в рекламния бизнеспечатна:
6.00 лв.
3.06 EUR
Срещите са неизбежни. Но никак не е задължително те да бъдат скучни. В това ни убеждава тази книга. Тя съдържа отговори на много въпроси и ни помага да превърнем нашите срещи в наистина ефективна дейност. В нея ще намерите стратегии как: - да подготвяте ефективни срещи; - да провеждате смислени дискусии; - да гарантирате, че решенията ще влязат в действие. Запознайте се с вашия наставник: Ник Морган е автор на книгата "Да накараме хората да участват в срещата" и основател на фирмата "Публични думи", която се занимава с обучения в сферата на комуникациите. Серията "Джобен наставник" предлага незабавни отговори на обичайни предизвикателства, с които мениджърите се сблъскват всеки ден. Книгите в поредицата ви дават лесни за употреба инструменти, тестове за самостоятелна проверка на наученото, автентични примери. С тях ще намерите своите силни и слаби страни и ще усъвършенствате най-важните си умения. Независимо дали сте на бюрото си или на път, тези джоб-ни наставници ви помагат по-бързо, по-мъдро и по-ефективно да се справяте с работата си на мениджър. Точно затова ще продължим поредицата "Джобен наставник". Убедени сме, че тя добавя стойност в дейността на хората, които се занимават с управление в България.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.