Джобна реклама
"Джобна реклама" се състои от две части. Първата част се състои от три статии. Едната разглежда кризата, за която се говори, че е надвиснала над рекламния бизнес, предизвикателствата, пред които е изправен, и бъдещите му перспективи. Другата се спира на отражението на дигиталната революция и конвергенцията на компютърната, телевизионната и телекомуникационните индустрии върху рекламодателите и рекламните агенции. Третата засяга някои въпроси, които заетите в рекламата трябва да вземат предвид във все по-глобализиращата се икономика днес. Втората част представлява речник, съдържащ дефинициите на най-често срещаните, както и на някои по-рядко използвани термини и професионални жаргони в областта на рекламата.
Kниги от същия жанр
-
22 неизменни закона на брендингапечатна: 11.50 лв. -
Козът Тръмппечатна: 20.00 лв. -
ЦЕЛпечатна: 10.00 лв. -
Изборен кодекспечатна: 7.20 лв. -
История на българските книжни парипечатна: 50.00 лв. -
Счетоводство на банкитее-книга: 13.98 лв. -
Икономически теориипечатна: 20.00 лв. -
Добрият късметпечатна: 8.00 лв. -
Краят на рекламата, каквато я познавамепечатна: 16.00 лв.
Информация
Информация за книгата:
Издател: Еа
Категория:
Бизнес, Икономика, Право
,
Реклама и PR
Година: 2000
Страници: 273
Размер: 9.50x19.00 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.