Джобна реклама
"Джобна реклама" се състои от две части. Първата част се състои от три статии. Едната разглежда кризата, за която се говори, че е надвиснала над рекламния бизнес, предизвикателствата, пред които е изправен, и бъдещите му перспективи. Другата се спира на отражението на дигиталната революция и конвергенцията на компютърната, телевизионната и телекомуникационните индустрии върху рекламодателите и рекламните агенции. Третата засяга някои въпроси, които заетите в рекламата трябва да вземат предвид във все по-глобализиращата се икономика днес. Втората част представлява речник, съдържащ дефинициите на най-често срещаните, както и на някои по-рядко използвани термини и професионални жаргони в областта на рекламата.
Kниги от същия жанр
-
Икономика For Dummiesпечатна:
18.00 лв.
9.20 EUR -
Лидерството и едноминутният мениджърпечатна:
10.00 лв.
5.11 EUR -
Как да спечелим от несигурносттапечатна:
18.00 лв.
9.20 EUR -
Harvard Business Review за Екипите, които успяватпечатна:
15.00 лв.
7.66 EUR -
Перачите на парипечатна:
7.50 лв.
3.83 EUR -
Новите лидери - Ръководство по лидерство за миниджърите от третото хилядолетиепечатна:
24.00 лв.
12.27 EUR -
Несправедливо предимствопечатна:
13.00 лв.
6.64 EUR -
Устреми се. Жените, работата и волята за лидерствопечатна:
15.00 лв.
7.66 EUR -
Странните идеи, които вършат работапечатна:
16.00 лв.
8.18 EUR
Информация
Информация за книгата:
Издател: Еа
Категория:
Бизнес, Икономика, Право
,
Реклама и PR
Година: 2000
Страници: 273
Размер: 9.50x19.00 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.