Автомобили за работа - Каталог 2020

Автомобили за работа - Каталог 2020

(4.33 от 9 гласа)











  • Формат: PDF
  • Защита: Adobe DRM
  • Указания за четене. Виж
  • Съвместимост за четене. Виж (Не e за Kindle)
  • Как да купя е-списание? Виж
Файлът е съвместим за четене на всички съвременни електронни четци за книги с eInk екран, таблети с операционна система Android, Windows и iPad. На персонални компютри с Windows и Apple Mac.

Четенето не е възможно на моделите Kindle с eInk екран, защото Amazon.com не поддържат съвместимост с тази технология.

Известно изключение има за таблети Kindle Fire, на които може да бъде инсталиран софтуера BlueFire reader, а кратко ръководство може да прочетете тук.

КАТАЛОГ 2020

Всичко за
камиони, автобуси, ванове,
ремаркета, надстройки, сервизи, части и компоненти,
системи за управление, карти за разплащане,
лизинг и услуги, гуми и масла.
 
Те са неотменна част от всекидневието ни, а продажбите им са показател за състоянието на икономиката на развитите страни. Заговори ли се за ограничения, засягащи автомобилната промишленост, излизат статистиките, подсещащи ни, че всеки шести европеец е зает в автомобилното производството и свързаните с него сектори. Така неусетно стигнахме до състоянието, при което в големите градове автомобилите – средство за по-бързо и удобно придвижване, дотолкова си пречат взаимно, че се влачат със средна скорост по-ниска от тази на велосипедистите. Хората, които
работят с автомобили, пробват различни решения на ребуса как в тази среда да пристигнат навреме от точка А до точка Х. И решенията най-често са свързани с рисково каране, стрес и нарушения, тъй като условията се влошават, но изискванията растат. При такава експлоатация превозните средства издържат по-малко, още повече, че производителите и без това непрестанно ги оптимизират за сметка на ресурса. А когато стигнете до сервиз, все по-често научавате, че производителят се е погрижил проблемният възел да не подлежи на ремонт, а да се сменя изцяло, нерядко заедно със съседни елементи. И след като чуете цената и ви обяснят, че това е направено в името на клиента, не бързайте да ругаете:
пропастта между технологиите, използвани от производителите в последните години, и възможностите на общите автосервизи, продължава да се задълбочава. Едните вдигат летвата все по-нагоре, другите се задъхват от недостига не само на квалифицирани, но и на какви да е работници. Затова замяната на цели възли, с такива, произведени в заводски условия, е правилният начин за бърз и качествен ремонт, който възстановява работоспособността на машината и осигурява и безопасност при движение. Производителите не само подкрепят тази тенденция, но и я налагат, за да печелят все повече от обслужване и особено от ремонти, които постепенно правят все по-недостъпни за сервизите с широк профил на дейност. С навлизането на все повече електроника например стана невъзможно един съвременен двигател да бъде основно ремонтиран и след това да се „оживи“ без специализираните диагностични
уреди, достъпни само за оторизирани сервизи.
Ако гневът ви не е преминал, насочете го към държавната ни администрация: след 1989 година тя унищожи на практика професионалното образование и направи всичко по силите си, за да нямаме днес монтьори, шлосери, заварчици, фрезисти, стругари!
У нас остават и затрудненията пред навлизането на природния газ в товарните превози. Да, на българския пазар се предлагат няколко модела тежки товарни автомобили на метан, но по-високата им цена, скептицизмът на превозвачите и малкият брой станции, на които те могат да се зареждат удобно (със CNG), задържат навлизането на този тип транспорт, който всъщност е единствената пълноценна алтернатива на дизеловата тяга за средни и дълги разстояния. А за българското гражданство на по-обещаващата разновидност – втечнения природен газ (LNG), продължаваме да говорим все така в бъдеще неопределено време.
Предстоящото закъсняло влизане в сила на таксите за ползване на преобладаващата част от пътищата в България отново ще опъне нервите на превозвачите – те първи ще поемат удара от неизбежното повишаване на разходите, което в крайна сметка ще плащаме всички ние – клиентите. Тази щрих потвърждава – бъдещето става по-трудно.
За да улесним Вашето ориентиране в динамичната среда, подготвихме третото издание на каталога АВТОМОБИЛИ ЗА РАБОТА.
То включва почти всичко, с което е свързан жизненият цикъл на превозните средства за работа.
Благодаря на всички, които се включиха в печатния вариант на Каталог 2020. За пропусналите остава шансът да се присъединят впоследствие към електронния му вариант.
инж. Радослав ГЕШОВ
отговорен редактор на изданието



Още електронни списания

Още електронни списания




Информация за избраното списание

Информация за избраното списание




Информация за книгата:

Категория: ПЕРИОДИКА
Година: 2019
ISSN: 201963151

Коментари

Коментари


Плащане с EasyPay може да направите като изберете опция плащане "чрез ePay" и на платежната страница изберете Таб "В брой на каса".

Вижте приложения пример: