Хипермодерните времена
Хипермодерните времена е книга, излязла във Франция през втората половина на 2004 и вече готова да се превърне в бестселър с подготвяните на повече от 18 езика преводи по цял свят. Ясно е защо – създателят на т.нар. “парадигма на индивидуализма”, философът, който не се поколеба да насочи вниманието си към модата, лукса, промените в отношенията на половете, динамиката на пазара и новите ценности на днешния индивид и днешното общество, обявява края на постмодерността и настъпването на “втората модерна революция”, означена като “хипермодерност”. Определението не е кокетство с най-новото, нито желание да се намери оригинален етикет на времето, а действително отчита това, което носи хипермодерността: нови тревоги на изгубилия се постмодерен индивид, ново господство на пазара, трескаво скъсяващо се време, безапелационно господство на успеха, нови “втърдявания” на старите опори - но същевременно своеобразно завръщане на най-старите и най-естествени за човека ценности. Така че в крайна сметка моделът на хипермодерността е оптимистичен: в епохата на хиперконсумация човекът-консуматор намира по-дълбоките - или по-високите - начини да бъде човек. Хипермодерността, както отбелязва накрая Липовецки, е само в началото на своето приключение.
Kниги от същия жанр
-
Винотопечатна: 17.00 лв. -
Пианотопечатна: 5.00 лв. -
50 години БНТ. 30 години Минута е многопечатна: 18.00 лв. -
Грижа за детето за начинаещипечатна: 11.90 лв. -
One Fifth Avenueпечатна: 20.90 лв. -
Ботаникапечатна: 8.80 лв. -
Тракийска религияпечатна: 19.00 лв. -
The Forests of Avalonпечатна: 23.00 лв. -
Нов старт за вашия бизнеспечатна: 14.00 лв.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.