Увод в мениджмънта на рекламата
"Увод в мениджмънта на рекламата" разкрива какво стои зад крайния успешен продукт, с който потребителят влиза в контакт - огромен по обем работа, вследствие на един систематизиран подход и адекватно полагане на рекламните цели. Творчеството в рекламата добива смисъл само когато е подчинено на маркетинговата стратегия и е плод на дисциплинираните усилия на множество рекламни специалисти в съответните области."
Kниги от същия жанр
-
Финансовите измами на големия бизнеспечатна:
10.00 лв.
5.11 EUR -
Въведение в публичната администрация в сравнителен европейски контекстпечатна:
12.00 лв.
6.13 EUR -
Увеличете финансовия си IQпечатна:
11.00 лв.
5.62 EUR -
Универсални закони за успехпечатна:
4.50 лв.
2.30 EUR -
Нищо не губиш, печелиш всичкопечатна:
15.00 лв.
7.66 EUR -
Управление на предприятиетопечатна:
12.00 лв.
6.13 EUR -
Принципите на успехапечатна:
14.00 лв.
7.15 EUR -
Пътят към успеха: Най-добрият бизнес съвет, който съм получавалпечатна:
14.00 лв.
7.15 EUR -
Управление на талантапечатна:
15.00 лв.
7.66 EUR
Информация
Информация за книгата:
Издател: Лаков Прес
Година: 2000
Страници: 238
ISBN: 9544830472
Баркод: 9789544830472
Размер: 16.50x23.50 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.