Увод в мениджмънта на рекламата
"Увод в мениджмънта на рекламата" разкрива какво стои зад крайния успешен продукт, с който потребителят влиза в контакт - огромен по обем работа, вследствие на един систематизиран подход и адекватно полагане на рекламните цели. Творчеството в рекламата добива смисъл само когато е подчинено на маркетинговата стратегия и е плод на дисциплинираните усилия на множество рекламни специалисти в съответните области."
Kниги от същия жанр
-
Псевдонаукатапечатна: 18.00 лв. -
Конспирацията на богатитепечатна: 13.00 лв. -
Лекарската грешкапечатна: 14.00 лв. -
Лицензионни административни актовепечатна: 15.00 лв. -
Съседът ми трилионерпечатна: 10.00 лв. -
Само мъртвите не се променятпечатна: 24.00 лв. -
Сексът и власттапечатна: 12.00 лв. -
Уорън Бъфет и тайните на мениджмънтапечатна: 14.00 лв. -
Газовата войнапечатна: 14.00 лв.
Информация
Информация за книгата:
Издател: Лаков Прес
Година: 2000
Страници: 238
ISBN: 9544830472
Баркод: 9789544830472
Размер: 16.50x23.50 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.