Увод в мениджмънта на рекламата
"Увод в мениджмънта на рекламата" разкрива какво стои зад крайния успешен продукт, с който потребителят влиза в контакт - огромен по обем работа, вследствие на един систематизиран подход и адекватно полагане на рекламните цели. Творчеството в рекламата добива смисъл само когато е подчинено на маркетинговата стратегия и е плод на дисциплинираните усилия на множество рекламни специалисти в съответните области."
Kниги от същия жанр
-
Гражданскоправни източници на задълженияпечатна: 15.00 лв. -
Завръщането на икономиката на депресията и кризата от 2008 г.печатна: 11.00 лв. -
Бизнеспланиранепечатна: 12.00 лв. -
Най-големите гафове в бизнесапечатна: 10.00 лв. -
Капиталови търговски дружествапечатна: 22.80 лв. -
Мениджмънт на информациятапечатна: 20.00 лв. -
Социално осигуряване 2013 + CDпечатна: 38.40 лв. -
Наръчник да бъдем стабилни по време на кризапечатна: 15.00 лв. -
Основи на финанситепечатна: 18.00 лв.
Информация
Информация за книгата:
Издател: Лаков Прес
Година: 2000
Страници: 238
ISBN: 9544830472
Баркод: 9789544830472
Размер: 16.50x23.50 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.