Теория и практика на манипулацията
За първи път за тайните на безскрупулната война, която правителства, компании и медии водят за сърцата, умовете и парите на хората! В тази книга Рушкоф изследва методите и техниките, чрез които в новата епоха на интернет маркетингови експерти, политици,религиозни водачи и всякакви манипулативни сили влияят върху решенията ни: "... Журналисти, използвайки последните манипулативни техники, ни направиха подозрителни към медиите. Политиката на правителствата минава през печени писачи на речи, преди да стигне до народа, което доведе до масов цинизъм по отношение на политическия процес. Универсалните магазини се пренареждат по начин, който да ни подтикне към по-скъпите и по-големите покупки. Учените изследват влиянието на цветовете, звуците и миризмите върху склонността ни да купуваме. Но това не е заговор срещу нас, а просто наука, която е излязла извън контрол." Дъглас Рушкоф е професор по виртуална култура в Нюйоркския университет. Години наред е бил убеден в предимствата на модерните интерактивни технологии, но открива, че по-често те са използвани за нови стратегии за манипулиране. Когато осъзнава пагубното въздействие на тази голяма мръсна игра върху индивида и обществото, Рушкоф решава да разкрие на хората нейните тайни.
Kниги от същия жанр
-
Стратегически маркетинг за нестопанските организациипечатна: 50.00 лв. -
Вечната игра с нови правилае-книга: 9.99 лв.печатна: 14.00 лв. -
Как страхът управлява хоратапечатна: 15.00 лв. -
Студен душ за мениджърие-книга: 15.00 лв. -
Закон за обществените поръчки. Закон за концесиите. Закон за защита на конукренциятапечатна: 4.90 лв. -
Закон за отнемане в полза на държавата на имущество, придобито от престъпна дейностпечатна: 1.90 лв. -
Етикет за всеки ден: Как да се държим в обществото, у дома, в офисапечатна: 16.00 лв. -
Проверка на реалността. Новите оръжия на маркетингапечатна: 22.00 лв. -
Пълно ръководство по мрежов маркетингпечатна: 18.00 лв.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.