ПР през XXI век
Феноменалният маркетингов успех на толкова разнообразни продукти като iPod на Apple, книгите за Хари Потър, Prius на Toyota, Playstation 2 на Sony, филмите "Междузвездни войни", ботокса и виаграта имаше едно общо нещо. Те всички бяха ръководени от Пъблик Рилейшънс. Рекламата беше използвана по-късно, но само за да поддържа марките, които ПР направи успешни. След като чрез традиционната реклама вече не може да се постигне предишната ефективност, специалистите по маркетинг се обръщат към ПР, за да създадат интерес към продуктите си. През 21 век, ПР е приел съществена роля в маркетинга на стоки и услуги, институции и индивиди, правителства и неправителствени организации. Маркетинговият ПР се движи към етап на стремглаво развитие, защото компаниите все повече осъзнават, че масовата реклама, особено радио и телевизионната, е твърде скъпа и неефективна. Тази книга доставя инструментите, които ще помогнат на маркетинговите специалисти в правенето на успешни стратегии и тактики, в ефективното привличане вниманието на целевите публики, в комуникирането на предимствата на продуктите, в мотивирането на потребителите и в подобряването на кампаниите, насочени към бизнес клиентите. Автори на книгата са Томас Л. Харис и Патрисия Т. Уолън. Томас Л. Харис вече е познат на българския пазар с книгата си "Добавената стойност на Пъблик Рилейшънс".
Kниги от същия жанр
-
Социално осигуряване 2014печатна: 32.40 лв. -
Процедури по НПКпечатна: 9.00 лв. -
Финансовият крахпечатна: 12.00 лв. -
Бариери пред промяната – как мениджърите ги преодоляват заедно с екипа сие-книга: 15.00 лв. -
Как да провеждаме срещипечатна: 4.80 лв. -
Новото данъчно законодателство през 2011 годинапечатна: 30.00 лв. -
Административно право на РБ - обща частпечатна: 15.90 лв. -
Книгата за парите или как функционира светът на финанситепечатна: 33.00 лв. -
Наръчник на работодателяпечатна: 9.00 лв.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.