Създали успехи
Тази книга е базирана на интервюта с повече от 200 значими личности по целия свят успели в своята област, професия или общност. Те работят не само в държавни компании и на борсата, но също така и в частни организации с идеална и материална цел, специфични и образователни институции, правителствени агенции и общности. Тримата съавтори са страстно любопитни да узнаят кое прави хората трайно успели и кое прави някои организации изключителни. Резултатите са категорични – успелите хора не разчитат на разрешението на другите, за да преследват своята кауза.
Тази книга е базирана на интервюта с повече от 200 значими личности по целия свят успели в своята област, професия или общност. Те работят не само в държавни компании и на борсата, но също така и в частни организации с идеална и материална цел, специфични и образователни институции, правителствени агенции и общности. Тримата съавтори са страстно любопитни да узнаят кое прави хората трайно успели и кое прави някои организации изключителни. Резултатите са категорични – успелите хора не разчитат на разрешението на другите, за да преследват своята кауза. Те имат смелостта да поемат инициативата въпреки натиска на обществото и да вършат това, което обичат, а не това, което другите желаят. Те не се отдават на самосъжаление при единична загуба или търсене на изкупителни жертви, когато нещата не вървят, а си поставят високи приоритети, за да постигнат ефективност в изпълнение на търсените цели.
„Когато отворите книгата – казват авторите – може би не сте имали намерение да откривате по-големи възможности и да бъдете Строител като успелите хора, за които четете. Ние обаче вярваме, че разказите тук няма да ви позволят да се скриете от успеха и ще се устремите към още по-високи постижения.“
Всеки се стреми към успех, но затова вие трябва да правите нещата
по-добре от другите. „Създали успехи“ е изключително книга,
която най-после разбулва същността на секретната формула за успех,
базирана на опита на тези забележителни хора.
Сър Ричард Брансън, Virgin Brands
Kниги от същия жанр
-
Сексът и насилието в рекламатапечатна: 36.00 лв. -
Guerrilla Marketing : Право в подсъзнанието: фокусирано убеждаване за постиганепечатна: 16.00 лв. -
Сун Дзъ и изкуството на войната в бизнесапечатна: 16.00 лв. -
Партизанска война с работодателяпечатна: 9.99 лв. -
Трафикът на хорапечатна: 15.00 лв. -
Една успешна идея е достатъчнапечатна: 18.00 лв. -
Макиавели за модерното лидерствопечатна: 14.00 лв. -
Данъчно-осигурителен процеспечатна: 16.00 лв. -
Работата, за която сме роденипечатна: 25.00 лв.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.