Стратегически карти
Стратегическата карта е модел, адаптиран към конкретната стратегия на дадена организация, който описва как нематериалните активи генерират подобрения в ефективността на вътрешните процеси на организацията, които имат решаващата роля за създаване на стойност за клиентите, акционерите и обществото. Читателите могат да се запознаят с приложението на стратегическата карта като средство за синхронизиране на нематериалните активи със стратегическите теми.
Kниги от същия жанр
-
Управление на екипипечатна: 4.80 лв. -
Инструменти за социални мрежипечатна: 14.00 лв. -
Как би постъпил Макиавели?печатна: 10.00 лв. -
Застраховане - теория и организацияпечатна: 14.30 лв. -
Интернет рекламата: мисията - възможнапечатна: 12.00 лв. -
Истинският Уорън Бъфетпечатна: 14.50 лв. -
Платежните карти - Инструмент за безналично плащанепечатна: 26.40 лв. -
История на българския капиталов пазар т.1(1862-1948 г.)печатна: 25.00 лв. -
Подпомагащата страна в съдебния исков процеспечатна: 16.00 лв.
Информация
Информация за книгата:
Издател: Класика и Стил
Година: 2006
Страници: 468
ISBN: 9543270244
Баркод: 9789543270248
Тегло: 0.56 кг.
Размер: 14.00x22.00 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.