Инструменти за социални мрежи
Камелия Георгиева и Жюстин Томс, познати имена от родния онлайн свят, ни представят актуален поглед към света на социалните мрежи. С много примери, в лек стил, с мненията на голям брой български експерти в областта на маркетинга, ПР-а, онлайн медиите и социалните мрежи – книгата е ценен наръчник за всеки, който желае да прекрачи с по-голяма увереност в епохата на дигиталния маркетинг.
Социалните медии са средство за комуникация в момента, сега. Социалните медии са преди всичко психология и познаване на последователите на нашите продукти и услуги на фона на постоянно променящите се и подобряващи се технологии. Трябва да гледаме на тях като на част от нашия маркетингов план с ясно поставени и измерими цели.
Kниги от същия жанр
-
Наемане и задържане на най-добрите хорапечатна: 15.00 лв. -
Финансовият смут в Европа и САЩпечатна: 12.00 лв. -
Проблеми на наказателното право. Обща частпечатна: 32.00 лв. -
Идеалният екип, който работи като часовников механизъмпечатна: 18.00 лв. -
Да успееш в революцията на интелектапечатна: 9.00 лв. -
Управление на промяната и преходапечатна: 15.00 лв. -
Гениален Маркетингпечатна: 29.99 лв. -
Партизанска война с работодателяпечатна: 9.99 лв. -
Стани суперзвезда в продажбите. Наръчник за успех и личностна реализацияпечатна: 11.99 лв.
Информация
Информация за книгата:
Издател: Сиела
Година: 2011
Страници: 434
ISBN: 9789542810049
Баркод: 9789542810049
Тегло: 0.62 кг.
Размер: 16.50x23.00 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.