Инструменти за социални мрежи
Камелия Георгиева и Жюстин Томс, познати имена от родния онлайн свят, ни представят актуален поглед към света на социалните мрежи. С много примери, в лек стил, с мненията на голям брой български експерти в областта на маркетинга, ПР-а, онлайн медиите и социалните мрежи – книгата е ценен наръчник за всеки, който желае да прекрачи с по-голяма увереност в епохата на дигиталния маркетинг.
Социалните медии са средство за комуникация в момента, сега. Социалните медии са преди всичко психология и познаване на последователите на нашите продукти и услуги на фона на постоянно променящите се и подобряващи се технологии. Трябва да гледаме на тях като на част от нашия маркетингов план с ясно поставени и измерими цели.
Kниги от същия жанр
-
Англо-български речник по маркетингпечатна: 7.70 лв. -
Международно правораздаване. Международен арбитраж и международен съд на ООНпечатна: 17.00 лв. -
Книгата за парите или как функционира светът на финанситепечатна: 33.00 лв. -
Проверка на реалността. Новите оръжия на маркетингапечатна: 22.00 лв. -
Ефективна бизнес комуникацияпечатна: 15.00 лв. -
Кетърингът - организиране и управлениепечатна: 23.90 лв. -
Коментар на Кодекса на международното частно право - книга първапечатна: 24.00 лв. -
Как да пишем успешно в бизнесапечатна: 4.80 лв. -
Българско и европейско информационно правопечатна: 18.00 лв.
Информация
Информация за книгата:
Издател: Сиела
Година: 2011
Страници: 434
ISBN: 9789542810049
Баркод: 9789542810049
Тегло: 0.62 кг.
Размер: 16.50x23.00 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.