Инструменти за социални мрежи
Камелия Георгиева и Жюстин Томс, познати имена от родния онлайн свят, ни представят актуален поглед към света на социалните мрежи. С много примери, в лек стил, с мненията на голям брой български експерти в областта на маркетинга, ПР-а, онлайн медиите и социалните мрежи – книгата е ценен наръчник за всеки, който желае да прекрачи с по-голяма увереност в епохата на дигиталния маркетинг.
Социалните медии са средство за комуникация в момента, сега. Социалните медии са преди всичко психология и познаване на последователите на нашите продукти и услуги на фона на постоянно променящите се и подобряващи се технологии. Трябва да гледаме на тях като на част от нашия маркетингов план с ясно поставени и измерими цели.
Kниги от същия жанр
-
Властта на хората - новият маркетингпечатна:
19.00 лв.
9.71 EUR -
Закон за кадастъра и имотния регистърпечатна:
1.60 лв.
0.81 EUR -
Несправедливо предимствопечатна:
13.00 лв.
6.64 EUR -
Международно частно правопечатна:
21.00 лв.
10.73 EUR -
Оценка на изпълнението на служителитепечатна:
15.00 лв.
7.66 EUR -
Десетте смъртни гряха на маркетинга: Симптоми и решенияпечатна:
14.00 лв.
7.15 EUR -
Застрахователно договорно правопечатна:
18.00 лв.
9.20 EUR -
Данъчно облагане и счетоводно приключване 2014печатна:
32.40 лв.
16.56 EUR -
Финансово програмиранепечатна:
37.00 лв.
18.91 EUR
Информация
Информация за книгата:
Издател: Сиела
Година: 2011
Страници: 434
ISBN: 9789542810049
Баркод: 9789542810049
Тегло: 0.62 кг.
Размер: 16.50x23.00 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.