Рискове на публичността
Според Яко Лехтонен публичността е средата, на чиито надежди и очаквания всяка организация трябва да отговаря по някакъв начин. Основна тема на тази книга са онези рискове, които се отнасят за работната среда и за управлението на публичността и как можем да ги овладеем. Организацията може да се облагодетелства активно от публичността при конкуренцията с останалите, тя може да реагира едва тогава, когато някоя от нейните публики заплаши дейността й, или пък да пропусне някоя своя публика, която има власт да въздейства върху успеха на компанията. В книгата става ясно още, че алтернативите, свързани с управлението на публичността, са рисковете за организацията: правилният избор помага да постигне целите си, докато грешният може да доведе до загуби. Със съвременни примери от опита на компании в Европа и Америка Лехтонен откроява кои са начините - едно от централните ядра на стратегическото планиране - по които компанията може да сведе до минимум рисковете, свързани с публичността.
Kниги от същия жанр
-
Как да си намерим по-добра работа в България?е-книга: 7.00 лв.печатна: 12.00 лв. -
Проспериращо съзнаниепечатна: 7.00 лв. -
Закон за данъците върху доходите на физическите лицапечатна: 2.90 лв. -
Игрите на властта: да правиш бизнес в Българияпечатна: 22.00 лв. -
Наръчник събиране на парични вземанияпечатна: 28.80 лв. -
Тед Левит за маркетингапечатна: 20.00 лв. -
Кодекс за социално осигуряванепечатна: 7.60 лв. -
Ефективна реклама – незабавен успехпечатна: 9.99 лв. -
Убеждаване и въздействиепечатна: 19.90 лв.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.