Рискове на публичността
Според Яко Лехтонен публичността е средата, на чиито надежди и очаквания всяка организация трябва да отговаря по някакъв начин. Основна тема на тази книга са онези рискове, които се отнасят за работната среда и за управлението на публичността и как можем да ги овладеем. Организацията може да се облагодетелства активно от публичността при конкуренцията с останалите, тя може да реагира едва тогава, когато някоя от нейните публики заплаши дейността й, или пък да пропусне някоя своя публика, която има власт да въздейства върху успеха на компанията. В книгата става ясно още, че алтернативите, свързани с управлението на публичността, са рисковете за организацията: правилният избор помага да постигне целите си, докато грешният може да доведе до загуби. Със съвременни примери от опита на компании в Европа и Америка Лехтонен откроява кои са начините - едно от централните ядра на стратегическото планиране - по които компанията може да сведе до минимум рисковете, свързани с публичността.
Kниги от същия жанр
-
Мегапромяна. Светът през 2050печатна:
20.00 лв.
10.22 EUR -
Маркетинг в книгоиздаванетопечатна:
7.00 лв.
3.57 EUR -
Ефективният ръководителпечатна:
12.00 лв.
6.13 EUR -
Новите положения на досъдебното производство по НПКпечатна:
15.00 лв.
7.66 EUR -
Guerrilla Marketing : Право в подсъзнанието: фокусирано убеждаване за постиганепечатна:
16.00 лв.
8.18 EUR -
Хитрините на бизнеса: за търговските маркипечатна:
13.99 лв.
7.15 EUR -
Коментар на Кодекса на международното частно право - книга първапечатна:
24.00 лв.
12.27 EUR -
Конкурс за държавен служителпечатна:
12.00 лв.
6.13 EUR -
Цената на неравенствотопечатна:
33.00 лв.
16.87 EUR
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.