Рискове на публичността
Според Яко Лехтонен публичността е средата, на чиито надежди и очаквания всяка организация трябва да отговаря по някакъв начин. Основна тема на тази книга са онези рискове, които се отнасят за работната среда и за управлението на публичността и как можем да ги овладеем. Организацията може да се облагодетелства активно от публичността при конкуренцията с останалите, тя може да реагира едва тогава, когато някоя от нейните публики заплаши дейността й, или пък да пропусне някоя своя публика, която има власт да въздейства върху успеха на компанията. В книгата става ясно още, че алтернативите, свързани с управлението на публичността, са рисковете за организацията: правилният избор помага да постигне целите си, докато грешният може да доведе до загуби. Със съвременни примери от опита на компании в Европа и Америка Лехтонен откроява кои са начините - едно от централните ядра на стратегическото планиране - по които компанията може да сведе до минимум рисковете, свързани с публичността.
Kниги от същия жанр
-
Новите правила в маркетинга и в ПРпечатна: 29.00 лв. -
Уорън Бъфет и анализът на финансови отчетипечатна: 16.00 лв. -
Правото на Европейския съюз и преките данъци на държавите-членкипечатна: 16.00 лв. -
Командировки и горивапечатна: 18.00 лв. -
Риба!печатна: 10.00 лв. -
Правен режим на означениятапечатна: 9.00 лв. -
Несправедливо предимствопечатна: 13.00 лв. -
Как да станете суперзвезда в маркетингапечатна: 7.00 лв. -
Примерни длъжностни характеристики + CDпечатна: 30.00 лв.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.