Произход на търговските марки
В увлекателната си нова книга семейство Рийс вземат революционната Дарвинова идея за еволюцията и я прилагат в брендинговия процес. Резултатът е нова, поразително ефективна стратегия за създаване на иновативни продукти, за изграждане на успешна марка и, като следствие – за постигане на бизнес успех.
Като следват блестящата дедукция на Дарвин, че новите видове се появяват вследствие на дивергенция на съществуващите видове, семейство Рийс очертават ефективна стратегия за създаване и извеждане на пазара на ефективна марка. От книгата ще се научите:
- Да разделяте и владеете
- Да използвате дивергенцията
- Да се възползвате от теориите за оцеляването на първия и на втория
- Да впрягате силата на подкастрянето
С помощта на проницателни проучвания на провалили се конвергентни продукти и интересни истории за продукти, постигнали световен успех чрез дивергенцията, авторите са написали окончателната книга за брендинга.
Kниги от същия жанр
-
Пътят към нашите мечти - част 1печатна: 10.00 лв. -
Връзката с клиентите - как да ги спечелим и задържимпечатна: 18.00 лв. -
Книгатапечатна: 10.00 лв. -
Хаотикапечатна: 18.99 лв. -
Отговорътпечатна: 16.00 лв. -
Маркетинг For Dummiesпечатна: 18.00 лв. -
Финансов инженерингпечатна: 12.00 лв. -
Електронно правителствопечатна: 18.00 лв. -
Маркетингово позициониранепечатна: 15.00 лв.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.