Произход на търговските марки
В увлекателната си нова книга семейство Рийс вземат революционната Дарвинова идея за еволюцията и я прилагат в брендинговия процес. Резултатът е нова, поразително ефективна стратегия за създаване на иновативни продукти, за изграждане на успешна марка и, като следствие – за постигане на бизнес успех.
Като следват блестящата дедукция на Дарвин, че новите видове се появяват вследствие на дивергенция на съществуващите видове, семейство Рийс очертават ефективна стратегия за създаване и извеждане на пазара на ефективна марка. От книгата ще се научите:
- Да разделяте и владеете
- Да използвате дивергенцията
- Да се възползвате от теориите за оцеляването на първия и на втория
- Да впрягате силата на подкастрянето
С помощта на проницателни проучвания на провалили се конвергентни продукти и интересни истории за продукти, постигнали световен успех чрез дивергенцията, авторите са написали окончателната книга за брендинга.
Kниги от същия жанр
-
ABC на инвестирането в златопечатна:
5.00 лв.
2.55 EUR -
Идеалните екипипечатна:
6.00 лв.
3.06 EUR -
14 урока за кариератапечатна:
6.90 лв.
3.52 EUR -
Луд ли е шефът ти?печатна:
12.00 лв.
6.13 EUR -
Кодекс за социално осигуряванепечатна:
7.60 лв.
3.88 EUR -
Как да бъдем лидерипечатна:
13.00 лв.
6.64 EUR -
Международно частно правопечатна:
21.00 лв.
10.73 EUR -
Застраховане - теория и организацияпечатна:
14.30 лв.
7.31 EUR -
Принципите на успехапечатна:
14.00 лв.
7.15 EUR
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.