Произход на търговските марки
В увлекателната си нова книга семейство Рийс вземат революционната Дарвинова идея за еволюцията и я прилагат в брендинговия процес. Резултатът е нова, поразително ефективна стратегия за създаване на иновативни продукти, за изграждане на успешна марка и, като следствие – за постигане на бизнес успех.
Като следват блестящата дедукция на Дарвин, че новите видове се появяват вследствие на дивергенция на съществуващите видове, семейство Рийс очертават ефективна стратегия за създаване и извеждане на пазара на ефективна марка. От книгата ще се научите:
- Да разделяте и владеете
- Да използвате дивергенцията
- Да се възползвате от теориите за оцеляването на първия и на втория
- Да впрягате силата на подкастрянето
С помощта на проницателни проучвания на провалили се конвергентни продукти и интересни истории за продукти, постигнали световен успех чрез дивергенцията, авторите са написали окончателната книга за брендинга.
Kниги от същия жанр
-
Закон за правната помощпечатна:
2.40 лв.
1.22 EUR -
Балансирана система от показатели за ефективност: как да превърнем стратегията впечатна:
25.00 лв.
12.78 EUR -
Етажна собственостпечатна:
3.00 лв.
1.53 EUR -
Държавна финансова инспекция и имуществена отговорностпечатна:
8.00 лв.
4.09 EUR -
Актуални въпроси на устройството на територията и кадастърапечатна:
36.00 лв.
18.40 EUR -
Изгради страхотен бизнес сега! 7 начина да увеличиш в максимална степен печалбите си на който и да е пазарпечатна:
14.90 лв.
7.61 EUR -
Мениджмънт на класапечатна:
10.00 лв.
5.11 EUR -
Екстрадицията и Eвропейската заповед за арестпечатна:
15.00 лв.
7.66 EUR -
Десетте смъртни гряха на маркетинга: Симптоми и решенияпечатна:
14.00 лв.
7.15 EUR
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.