Произход на търговските марки
В увлекателната си нова книга семейство Рийс вземат революционната Дарвинова идея за еволюцията и я прилагат в брендинговия процес. Резултатът е нова, поразително ефективна стратегия за създаване на иновативни продукти, за изграждане на успешна марка и, като следствие – за постигане на бизнес успех.
Като следват блестящата дедукция на Дарвин, че новите видове се появяват вследствие на дивергенция на съществуващите видове, семейство Рийс очертават ефективна стратегия за създаване и извеждане на пазара на ефективна марка. От книгата ще се научите:
- Да разделяте и владеете
- Да използвате дивергенцията
- Да се възползвате от теориите за оцеляването на първия и на втория
- Да впрягате силата на подкастрянето
С помощта на проницателни проучвания на провалили се конвергентни продукти и интересни истории за продукти, постигнали световен успех чрез дивергенцията, авторите са написали окончателната книга за брендинга.
Kниги от същия жанр
-
Бизнес стратегияпечатна: 16.00 лв. -
Мениджмънт предизвикателствата през 21 векпечатна: 15.00 лв. -
Кетърингът - организиране и управлениепечатна: 23.90 лв. -
Първите 90 дни - успешни стратегии за лидерипечатна: 14.00 лв. -
Дипломати. Консули. Протоколпечатна: 24.99 лв. -
Данъчно облагане и счетоводно приключване 2014печатна: 32.40 лв. -
Привлечи и задръж най-добрите!печатна: 9.99 лв. -
Новите правила в маркетинга и в ПРпечатна: 29.00 лв. -
Как да станете бизнес шаманпечатна: 6.00 лв.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.