Рискове на публичността
Според Яко Лехтонен публичността е средата, на чиито надежди и очаквания всяка организация трябва да отговаря по някакъв начин. Основна тема на тази книга са онези рискове, които се отнасят за работната среда и за управлението на публичността и как можем да ги овладеем. Организацията може да се облагодетелства активно от публичността при конкуренцията с останалите, тя може да реагира едва тогава, когато някоя от нейните публики заплаши дейността й, или пък да пропусне някоя своя публика, която има власт да въздейства върху успеха на компанията. В книгата става ясно още, че алтернативите, свързани с управлението на публичността, са рисковете за организацията: правилният избор помага да постигне целите си, докато грешният може да доведе до загуби. Със съвременни примери от опита на компании в Европа и Америка Лехтонен откроява кои са начините - едно от централните ядра на стратегическото планиране - по които компанията може да сведе до минимум рисковете, свързани с публичността.
Kниги от същия жанр
-
Разчупи клишетатапечатна:
24.00 лв.
12.27 EUR -
Счетоводството и независимият финансов одит - спомени, размисли, оценки -
Макиавели за модерното лидерствопечатна:
14.00 лв.
7.15 EUR -
Новите положения на досъдебното производство по НПКпечатна:
15.00 лв.
7.66 EUR -
Когато промяната се провали: Какво да правим?печатна:
18.00 лв.
9.20 EUR -
Закон за движението по пътищатапечатна:
6.20 лв.
3.17 EUR -
Новите лидери - Ръководство по лидерство за миниджърите от третото хилядолетиепечатна:
24.00 лв.
12.27 EUR -
История на паритепечатна:
7.00 лв.
3.57 EUR -
Кои са вашите най-добри хора?печатна:
12.00 лв.
6.13 EUR
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.