Защо шефовете се провалят
Защо главните изпълнителни директори и изобщо шефовете се провалят? Има най-различни отговори, но в тази книга ще откриеш единадесет провокативни причини, които ще те накарат да погледнеш на провала от нов ъгъл и да вземеш мерки недостатъците ти (няма идеални хора) да не попречат на твоята ефективност като лидер.
Според Дейвид Дотлик и Питър Кайро лидерският провал е феномен на поведението, а не на случая, нито пък е резултат на икономически превратности, които не сме в състояние да контролираме.
Лидерите се провалят заради своето поведение в конкретни ситуации. Когато са под силен стрес, те реагират рефлексивно, което може да съсипе не само кариерата им.
Тази книга е с приносно значение в съвременното изкуството как фирмата трябва да се ръководи. Тук са формулирани 11-те основни модели на поведение, които могат да доведат лидерите до провал. Авторите години наред са работили с изпълнителните директори на най-големите международни корпорации (сред техните клиенти са напр. Джонсън & Джонсън, Банк ъф Америка, Интел, Ейвън Продъктс, Колгейт) и използват проницателните си наблюдения върху поведението им при написването на тази книга. Приведените примери, полезните съвети и внушения могат да помогнат на всеки да се научи да управлява особеностите на характера си, които – оставени на самотек - са спънка по пътя към успешна кариера.
Kниги от същия жанр
-
Черна книга на търговските маркипечатна:
15.00 лв.
7.66 EUR -
Ограничаване на конкуренцията от държаватапечатна:
9.50 лв.
4.85 EUR -
Основи на правото - книга първапечатна:
18.00 лв.
9.20 EUR -
Глоби по Закона за движението по пътищатапечатна:
3.20 лв.
1.63 EUR -
Стъпи здраво на пазарапечатна:
15.00 лв.
7.66 EUR -
Най-богатият човек във Вавилонпечатна:
11.99 лв.
6.13 EUR -
Стратегически маркетинг за нестопанските организациипечатна:
50.00 лв.
25.56 EUR -
Конституционно право на Република България - част вторапечатна:
8.00 лв.
4.09 EUR -
Трафикът на хорапечатна:
15.00 лв.
7.66 EUR
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.