Произход на търговските марки
В увлекателната си нова книга семейство Рийс вземат революционната Дарвинова идея за еволюцията и я прилагат в брендинговия процес. Резултатът е нова, поразително ефективна стратегия за създаване на иновативни продукти, за изграждане на успешна марка и, като следствие – за постигане на бизнес успех.
Като следват блестящата дедукция на Дарвин, че новите видове се появяват вследствие на дивергенция на съществуващите видове, семейство Рийс очертават ефективна стратегия за създаване и извеждане на пазара на ефективна марка. От книгата ще се научите:
- Да разделяте и владеете
- Да използвате дивергенцията
- Да се възползвате от теориите за оцеляването на първия и на втория
- Да впрягате силата на подкастрянето
С помощта на проницателни проучвания на провалили се конвергентни продукти и интересни истории за продукти, постигнали световен успех чрез дивергенцията, авторите са написали окончателната книга за брендинга.
Kниги от същия жанр
-
Когато маркетингът е минно полепечатна:
9.00 лв.
4.60 EUR -
Предвидими резултати в непредвидими временапечатна:
5.00 лв.
2.55 EUR -
Мисли като милионер и ще станеш милионерпечатна:
10.00 лв.
5.11 EUR -
Лидерството като брандпечатна:
24.99 лв.
12.77 EUR -
Зад кулисите на вестницитепечатна:
12.00 лв.
6.13 EUR -
Слонът и драконътпечатна:
14.00 лв.
7.15 EUR -
Наръчник на работодателяпечатна:
9.00 лв.
4.60 EUR -
Съдебномедицинска експертиза на телесните повредипечатна:
15.00 лв.
7.66 EUR -
Собственостпечатна:
6.00 лв.
3.06 EUR
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.