Произход на търговските марки
В увлекателната си нова книга семейство Рийс вземат революционната Дарвинова идея за еволюцията и я прилагат в брендинговия процес. Резултатът е нова, поразително ефективна стратегия за създаване на иновативни продукти, за изграждане на успешна марка и, като следствие – за постигане на бизнес успех.
Като следват блестящата дедукция на Дарвин, че новите видове се появяват вследствие на дивергенция на съществуващите видове, семейство Рийс очертават ефективна стратегия за създаване и извеждане на пазара на ефективна марка. От книгата ще се научите:
- Да разделяте и владеете
- Да използвате дивергенцията
- Да се възползвате от теориите за оцеляването на първия и на втория
- Да впрягате силата на подкастрянето
С помощта на проницателни проучвания на провалили се конвергентни продукти и интересни истории за продукти, постигнали световен успех чрез дивергенцията, авторите са написали окончателната книга за брендинга.
Kниги от същия жанр
-
Как да постигнем успех в ЕСпечатна: 9.00 лв. -
Административно право на Република Българияпечатна: 21.90 лв. -
Нов старт за вашия бизнеспечатна: 14.00 лв. -
Обща теория на правотопечатна: 6.50 лв. -
История на Южна и Източна Азия през 19-ти и 20-ти векпечатна: 15.00 лв. -
Жизнена стратегияпечатна: 14.50 лв. -
Закон за промишления дизайнпечатна: 1.60 лв. -
Управление и развитие на ресторантапечатна: 9.99 лв. -
Директен и дигитален маркетинг на здравия разумпечатна: 33.99 лв.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.