Произход на търговските марки
В увлекателната си нова книга семейство Рийс вземат революционната Дарвинова идея за еволюцията и я прилагат в брендинговия процес. Резултатът е нова, поразително ефективна стратегия за създаване на иновативни продукти, за изграждане на успешна марка и, като следствие – за постигане на бизнес успех.
Като следват блестящата дедукция на Дарвин, че новите видове се появяват вследствие на дивергенция на съществуващите видове, семейство Рийс очертават ефективна стратегия за създаване и извеждане на пазара на ефективна марка. От книгата ще се научите:
- Да разделяте и владеете
- Да използвате дивергенцията
- Да се възползвате от теориите за оцеляването на първия и на втория
- Да впрягате силата на подкастрянето
С помощта на проницателни проучвания на провалили се конвергентни продукти и интересни истории за продукти, постигнали световен успех чрез дивергенцията, авторите са написали окончателната книга за брендинга.
Kниги от същия жанр
-
Обучаващият мениджърпечатна:
4.00 лв.
2.04 EUR -
Закон за движението по пътищатапечатна:
6.20 лв.
3.17 EUR -
Съдебни актове в производството по несъстоятелност 2007-2012печатна:
30.00 лв.
15.33 EUR -
Мениджмънт на информациятапечатна:
20.00 лв.
10.22 EUR -
Незаменимият служителпечатна:
10.00 лв.
5.11 EUR -
Международни счетоводни стандарти, приети за приложение от Европейския съюзпечатна:
72.00 лв.
36.81 EUR -
Търговски законпечатна:
6.90 лв.
3.52 EUR -
Специални събитияпечатна:
32.00 лв.
16.36 EUR -
Големите измамипечатна:
8.90 лв.
4.55 EUR
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.