Дейвид Огилви - словото на гения в рекламата
Това е една необикновена бизнес книга. С характерния си отривист стил Огилви излага прями и остроумни размисли върху теми, свързани с маркетинга и рекламата, от продажбата и управлението до творчеството. Независимо дали конкретният откъс е част от старателно подготвена лекция или шеговита бележка до приятел, прозата на Огилви неизменно подтвърждава неговата максима: “За една рекламна агенция е добре да е надарена с въображение и неортодоксалност”.
Коя агенция би наела такъв човек?
Той е на 37 години и е безработен. Изпаднал е от колежа. Бил е готвач, продавач, дипломат и фермер. Не знае нищо за маркетинга и никога не е публикувал нито ред. Заявява, че се интересува от рекламата като кариера (на 37 години!) и е готов да започне работа за 5000 долара на година.
Малко вероятно е при това положение да бъде нает от някоя американска агенция.
Една лондонска агенция, обаче, го наема. Само след три години той става един от най-известните автори на реклами и в последствие изгражда рекламна агенция, която е сред водещите в света.
Изводът: понякога за агенциите е по-добре да подхождат творчески в разрез с общоприетото, при наемане на служители.
Kниги от същия жанр
-
Преюдициалното запитване до Съда на Европейския съюзпечатна:
20.00 лв.
10.22 EUR -
Наказателно право в схеми и определения - обща частпечатна:
15.00 лв.
7.66 EUR -
Информационната вселенапечатна:
12.00 лв.
6.13 EUR -
Проблеми на изнасилването в българското наказателно правопечатна:
7.00 лв.
3.57 EUR -
Достъп до обществена информацияпечатна:
8.00 лв.
4.09 EUR -
Банкови нормативни актовепечатна:
9.90 лв.
5.06 EUR -
Стил и етикетпечатна:
15.00 лв.
7.66 EUR -
Финансов анализ на фирматапечатна:
28.00 лв.
14.31 EUR -
Мениджмънт на информациятапечатна:
20.00 лв.
10.22 EUR
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.