Право на радио- и телевизионните организации в България
"В този труд се прави опит да бъде дефинирано това изначално отношение на политическия елит към медиите, а също и да бъде проследено неговото развитие до наши дни. Тъй като българският Закон за радиото и телевизията се намира в динамично състояние, смятам, че е важно и необходимо не толкова да се анализират конкретните му текстове, колкото да се привлече вниманието към задкулисието, в което се решават проблемите, към това какви са логиката и начинът на мислене на българския законодател по отношение на радиото и телевизията, така че да бъдат обхванати характеристиките и динамиката на системата като цяло." Радомир Чолаков
Kниги от същия жанр
-
Договорите за финансово обезпечениепечатна: 15.00 лв. -
Черният лебед - ново допълнено изданиепечатна: 17.00 лв. -
Малка червена книга за успешните продажбипечатна: 22.00 лв. -
Евротопечатна: 26.00 лв. -
Успявай интелигентнопечатна: 20.90 лв. -
Защо купуваме? Науката за пазаруванетопечатна: 18.00 лв. -
Маркетинг в туризмапечатна: 9.00 лв. -
Принцип на морковапечатна: 19.00 лв. -
Как мислят потребителите?печатна: 18.00 лв.
Информация
Информация за книгата:
Издател: Сиела
Категория:
Бизнес, Икономика, Право
,
Закони, Сборници
Година: 2000
Страници: 206
ISBN: 9546493554
Баркод: 9546493554
Размер: 17.00x23.70 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.