Право на радио- и телевизионните организации в България
"В този труд се прави опит да бъде дефинирано това изначално отношение на политическия елит към медиите, а също и да бъде проследено неговото развитие до наши дни. Тъй като българският Закон за радиото и телевизията се намира в динамично състояние, смятам, че е важно и необходимо не толкова да се анализират конкретните му текстове, колкото да се привлече вниманието към задкулисието, в което се решават проблемите, към това какви са логиката и начинът на мислене на българския законодател по отношение на радиото и телевизията, така че да бъдат обхванати характеристиките и динамиката на системата като цяло." Радомир Чолаков
Kниги от същия жанр
-
Малкото е новото голямопечатна: 16.50 лв. -
МАЛКОТО епечатна: 14.50 лв. -
Големите проблеми на големите търговски маркипечатна: 7.00 лв. -
Душата на паритепечатна: 11.00 лв. -
Гражданскоправни източници на задълженияпечатна: 15.00 лв. -
Приемствеността в семейната фирма: Младежите и семейният духпечатна: 12.00 лв. -
Духът на лидерапечатна: 15.00 лв. -
Ценности и културни практики в Българияпечатна: 18.00 лв. -
Кодекс на мениджъра - воинпечатна: 10.00 лв.
Информация
Информация за книгата:
Издател: Сиела
Категория:
Бизнес, Икономика, Право
,
Закони, Сборници
Година: 2000
Страници: 206
ISBN: 9546493554
Баркод: 9546493554
Размер: 17.00x23.70 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.