Нелоялна конкуренция и стратегии за противодействие
В книгата е направен анализ на най-важните теоретико-приложни проблеми, свързани с нелоялната конкуренция и нейните ефекти върху икономическите субекти.
Описани са стратегии на конкуриране и форми на нелоялна конкуренция, както и възможни стратегии за противодействие срещу нея: стратегия на ненамеса, стратегия на превенция, стратегия на съдебно преследване и стратегия на комуникация с потребителите.
В книгата е изтъкнато, че без стратегия за противодействие борбата срещу нелоялната конкуренция е обречена на неуспех. Изведени са теоретични, методологични и методични конструкции с характер на научни и научно-приложни приноси. Изследвани са стратегии за противодействие от позицията на предприятие, което е разработило свой продукт, марка или ноу-хау. Описани са стъпки за проектиране на стратегии за противодействие при конкуриране чрез иновации и конкуриране чрез диференциация с отличителни знаци, като е изтъкнато, че всяка стратегия за противодействие следва да се насочи към предпазване на онези пазарни ценности, върху които се крепи стратегията на конкуриране.
Петко Николов е доктор по икономика. Завършил е право в СУ „Св. Климент Охридски” и е бил адвокат в Софийската адвокатска колегия. Понастоящем е председател на Комисията за защита на конкуренцията
Kниги от същия жанр
-
Кафкапечатна: 12.00 лв. -
Стани суперзвезда в продажбите. Наръчник за успех и личностна реализацияпечатна: 11.99 лв. -
Оцеляване през 21-и векпечатна: 30.00 лв. -
Нещастна фамилияпечатна: 6.00 лв. -
Азбука на любовтапечатна: 14.99 лв. -
Квантовите огледала или началото на началатапечатна: 16.00 лв. -
Гълъби - Отглеждане, породи, болестипечатна: 10.00 лв. -
The Invention of Solitudeпечатна: 19.50 лв. -
Ресторантът-организиране и управлениепечатна: 19.90 лв.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.