Основи на мениджмънта
"Основи на мениджмънта" включва в себе си следните теми: - организация, управление, мениджър; - еволюция (развитие) на управленската мисъл; - вътрешна и външна среда на организацията; - социална отговорност и етика; - комуникациите и управлението; - вземане на решение; - модели и методи за вземане на решения; - стратегическо планиране; - планиране реализацията на стратегията; - видове организационни структури; - мотивация; - контрол; - групова динамика; - ръководство, власт и лично влияние; - лидерство: стил, ситуация и ефективност; - управление на конфликтите, измененията и стресовете в организацията; - управление на трудовите ресурси и други.
Kниги от същия жанр
-
Всички разорени след десет годинипечатна:
13.00 лв.
6.64 EUR -
Закон за обществените поръчкипечатна:
5.00 лв.
2.55 EUR -
По пътя към успеха. Личности от България и Германияпечатна:
16.00 лв.
8.18 EUR -
Технологично развитие, индустриална и пазарна политикапечатна:
9.00 лв.
4.60 EUR -
Ефективният изпълнител - част 3-тапечатна:
7.50 лв.
3.83 EUR -
Правен режим на непълнолетни правонарушителипечатна:
13.00 лв.
6.64 EUR -
100% Форекс: Учим и печелим заеднопечатна:
18.00 лв.
9.20 EUR -
Вдъхновение за лидери - картипечатна:
15.00 лв.
7.66 EUR -
Комплект: В къщата на парите. Всякакви, но не!стандарнипечатна:
40.00 лв.
20.45 EUR
Информация
Информация за книгата:
Издател: Тракия М
Година: 1998
Страници: 351
ISBN: 9549574083
Баркод: 9549574083
Тегло: 0.40 кг.
Размер: 14.00x21.00 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.