Основи на мениджмънта
"Основи на мениджмънта" включва в себе си следните теми: - организация, управление, мениджър; - еволюция (развитие) на управленската мисъл; - вътрешна и външна среда на организацията; - социална отговорност и етика; - комуникациите и управлението; - вземане на решение; - модели и методи за вземане на решения; - стратегическо планиране; - планиране реализацията на стратегията; - видове организационни структури; - мотивация; - контрол; - групова динамика; - ръководство, власт и лично влияние; - лидерство: стил, ситуация и ефективност; - управление на конфликтите, измененията и стресовете в организацията; - управление на трудовите ресурси и други.
Kниги от същия жанр
-
Зад кулисите на вестницитепечатна: 12.00 лв. -
Корпоративно управление в банковата системапечатна: 9.00 лв. -
Канбан - Успешна еволюционна промяна за вашия технологичен бизнеспечатна: 20.00 лв. -
Административно право на РБ - обща частпечатна: 15.90 лв. -
Конкурс за държавен служителпечатна: 12.00 лв. -
Стратегии за електронно правителствопечатна: 16.00 лв. -
Мнимо представителствопечатна: 15.00 лв. -
Закон за изпълнение на наказанията и задържането под стража 2013печатна: 4.40 лв. -
Право на Европейския съюз. Наказателноправни въпросипечатна: 30.00 лв.
Информация
Информация за книгата:
Издател: Тракия М
Година: 1998
Страници: 351
ISBN: 9549574083
Баркод: 9549574083
Тегло: 0.40 кг.
Размер: 14.00x21.00 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.