Основи на мениджмънта
"Основи на мениджмънта" включва в себе си следните теми: - организация, управление, мениджър; - еволюция (развитие) на управленската мисъл; - вътрешна и външна среда на организацията; - социална отговорност и етика; - комуникациите и управлението; - вземане на решение; - модели и методи за вземане на решения; - стратегическо планиране; - планиране реализацията на стратегията; - видове организационни структури; - мотивация; - контрол; - групова динамика; - ръководство, власт и лично влияние; - лидерство: стил, ситуация и ефективност; - управление на конфликтите, измененията и стресовете в организацията; - управление на трудовите ресурси и други.
Kниги от същия жанр
-
Финансовият смут в Европа и САЩпечатна: 12.00 лв. -
Обща теория на счетоводствотое-книга: 9.80 лв. -
Закон за МВР. Правилник за прилагане закона за МВРпечатна: 6.90 лв. -
Подвеждащата рекламапечатна: 10.00 лв. -
Маркетинг For Dummiesпечатна: 18.00 лв. -
Събирателно дружествопечатна: 9.80 лв. -
За търговията с думи простипечатна: 15.00 лв. -
Правила за мениджърипечатна: 14.00 лв. -
Комуникациите и организацията в 21. векпечатна: 25.00 лв.
Информация
Информация за книгата:
Издател: Тракия М
Година: 1998
Страници: 351
ISBN: 9549574083
Баркод: 9549574083
Тегло: 0.40 кг.
Размер: 14.00x21.00 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.