Направено да се запомни
Награда за най-добра бизнес книга за 2007 г. на влиятелния сайт 1-800-CEO-READ, № 2 сред бизнес книгите на 2007 г. според редакторите на „Амазон”.
Вдъхновена от бестселъра на Малкълм Гладуел Повратната точка, тази книга e принос към решаването на един все по-труден проблем – как да завладеете вниманието на по-малка или по-голяма група хора и след това да го задържите, така че вашето послание (идея, лозунг, призив, бизнес предложение, всякакво учебно съдържание) да се вреже в съзнанието им и да бъде запомнено най-незабравимо.
Авторите предлагат решение в 6 принципа – запомнящите се идеи се отличават с простота, неочакваност, конкретност, достоверност, емоционалност, в пакет с добре разказани интересни истории. Самата книга е написана въз основа на тези принципи и е най-доброто доказателство за ефикасността им – сами ще се убедите как ще грабне вниманието ви от първата страница и няма да го изпусне до самия край.
Kниги от същия жанр
-
Тетрадки от войната и други текстовепечатна:
15.00 лв.
7.66 EUR -
И: Стихотворенияпечатна:
9.00 лв.
4.60 EUR -
Детски цветословпечатна:
15.00 лв.
7.66 EUR -
Малки апартаментипечатна:
19.90 лв.
10.17 EUR -
Забранените лек-арства, които лекуватпечатна:
18.00 лв.
9.20 EUR -
Судоку For Dummies. Книга третапечатна:
3.99 лв.
2.04 EUR -
Писмо за толерантносттапечатна:
9.00 лв.
4.60 EUR -
Вълшебното коте 1 - Лятна магияпечатна:
4.90 лв.
2.50 EUR -
Евангелие от Томапечатна:
12.00 лв.
6.13 EUR
Информация
Информация за книгата:
Ревю
Награда за най-добра бизнес книга за 2007 г. на влиятелния сайт 1-800-CEO-READ, № 2 сред бизнес книгите на 2007 г. според редакторите на „Амазон”.
Вдъхновена от бестселъра на Малкълм Гладуел Повратната точка, тази книга e принос към решаването на един все по-труден проблем – как да завладеете вниманието на по-малка или по-голяма група хора и след това да го задържите, така че вашето послание (идея, лозунг, призив, бизнес предложение, всякакво учебно съдържание) да се вреже в съзнанието им и да бъде запомнено най-незабравимо.
Авторите предлагат решение в 6 принципа – запомнящите се идеи се отличават с простота, неочакваност, конкретност, достоверност, емоционалност, в пакет с добре разказани интересни истории. Самата книга е написана въз основа на тези принципи и е най-доброто доказателство за ефикасността им – сами ще се убедите как ще грабне вниманието ви от първата страница и няма да го изпусне до самия край.
Образцово написано ръководство, което ще бъде от огромна практическа полза за всеки, който иска да влияе на други хора така, че те:
- да купуват (за работещите в рекламата, маркетинга, продажбите);
- да не купуват (противници на консуматорството);
- да учат (учители, асистенти, професори);
- да посещават по-често сайт или блог (редактори на сайтове, блогъри);
- да се загрижат за природата (природозащитници);
- да се грижат за здравето си (организатори на здравни кампании);
- да се погрижат за ближния (организатори на благотворителни кампании);
- да се изпълнят с доверие към публичен образ или търговска марка (пиари);
- да гласуват (щабове на политически кампании, писачи на речи);
- да излязат на протестна акция (социални активисти);
- да се вдигнат на революция (радикални политически активисти).
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.