Основи на дребния бизнес
Книгата "Основи на дребния бизнес" цели да запълни една голяма празнина в осмислянето на ролята, поведението и подкрепата за дребния бизнес (ДБ), представен от групата на малките и средните предприятия (МСП). В структурно отношение книгата е съставена от четири раздела. Раздел I. "Дребният бизнес: роля, характеристики, състояние и развитие"; Раздел II. "Задачи, решавани с помощта на ДБ"; Раздел III. "Външна среда и влияещи фактори върху поведението и развитието на МСП"; Раздел IV. "Стратегически алтернативи за развитието на МСП".
Kниги от същия жанр
-
Време за похапванепечатна:
4.99 лв.
2.55 EUR -
ПРИНЦЕСА - Календар 2012печатна:
2.00 лв.
1.02 EUR -
388 прическипечатна:
25.00 лв.
12.78 EUR -
Джазът в България. Българите в джаза + CDпечатна:
32.00 лв.
16.36 EUR -
Брилянтната идеяпечатна:
16.40 лв.
8.38 EUR -
Style Surfingпечатна:
39.90 лв.
20.40 EUR -
Съдебна практика по Семеен кодекс и Закон за лицата и семействотопечатна:
10.00 лв.
5.11 EUR -
История на българската литературапечатна:
20.00 лв.
10.22 EUR -
Армагедон в ретроспекцияпечатна:
10.00 лв.
5.11 EUR
Информация
Информация за книгата:
Издател: Тракия М
Категория:
Бизнес, Икономика, Право
,
Книги
Година: 2000
Страници: 349
ISBN: 9549574563
Баркод: 9549574563
Размер: 16.50x23.50 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.