Директен и дигитален маркетинг на здравия разум
Дълги години "Директен и дигитален маркетинг на здравия разум" е авторитетен учебник и неслучайно толкова време остава бестселър. Стъпка по стъпка тя води през трудностите на директния маркетинг и същевременно се чете почти като роман. Дрейтън Бърд не само ви насочва какво да правите и какво да избягвате – многобройните международни проучвания ви показват и как да го направите. Сред засегнатите теми в "Директен и дигитален маркетинг на здравия разум" са: - Какво е директният маркетинг. - Интернет – идеалната директна медия и как се прилагат съществуващите правила. - Как да спечелите и запазите клиенти. - Уникалните предимства на тестването и измерването. - Какво се продава, какво не – и защо. - Как да си поставите цели, да ги постигнете и да измерите резултатите. - Значението на дигиталния маркетинг и как успешно да се възползвате от него За кого е предназначена "Директен и дигитален маркетинг на здравия разум" "Директен и дигитален маркетинг на здравия разум"е книга за широк кръг читатели и всеки ще открие полезните неща за себе си и за своите потребности. Независимо дали сте студент, предприемач или управител, дали планирате, осъществявате или оценявате рекламни кампании; независимо дали продавате на клиенти или на други компании; независимо колко прост или сложен е продуктът или услугата ви – тук попадате на златна мина от практични идеи. Всички те са лесни за разбиране и осъществяване – и всички се основават на личен опит, не на теория.
Kниги от същия жанр
-
Данъчно облагане 2013. Коментар. ЗДДФЛ. ЗКПО. ЗДДСпечатна:
25.00 лв.
12.78 EUR -
Подпрагово убеждаванее-книга:
10.00 лв.
5.11 EURпечатна:
13.00 лв.
6.64 EUR -
В мрежата: Ръководство за блестяща кариерапечатна:
14.00 лв.
7.15 EUR -
Изкуството да си на печалбапечатна:
12.00 лв.
6.13 EUR -
Правило № 1печатна:
10.00 лв.
5.11 EUR -
Закон за наследствотопечатна:
3.90 лв.
1.99 EUR -
Трудово право - 8 изданиепечатна:
49.00 лв.
25.05 EUR -
Партизанска война с работодателяпечатна:
9.99 лв.
5.10 EUR -
Управление на репутационни кризи
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.