Маркетингови анализи
Настоящата книга е предназначена за онези читатели,които вече са овладели "азбуката"на маркетинга. Целта на "Маркетингови анализи"е да ги отведе към по-високите етажи на маркетинговия процес,да им помогне при изясняване и оценяване на резултатите от маркетинговата дейност на организацията и при планиране на бъдещото и развитие. Книгата е интересна за всички читатели, за които новостите в икономическата теория и практика са предизвикателство и стимул за развитие и самоусъвършенстване.
Kниги от същия жанр
-
Сун Дзъ и изкуството на войната в бизнесапечатна: 16.00 лв. -
Общностното право в българската съдебна практика (2007-2008)печатна: 15.00 лв. -
Заповедно производствопечатна: 17.00 лв. -
Закон за чужденците в Република България. Правилник за прилагане на ЗЧРБпечатна: 3.90 лв. -
Гениален Маркетингпечатна: 29.99 лв. -
Маркетинг в книгоиздаванетопечатна: 7.00 лв. -
Започнете с най-важнотопечатна: 7.00 лв. -
Тактика на освидетелстване в досъдебното производствопечатна: 11.00 лв. -
Лицензионни административни актовепечатна: 15.00 лв.
Информация
Информация за книгата:
Издател: Тракия М
Година: 2000
Страници: 220
ISBN: 9549574628
Баркод: 9549574628
Тегло: 0.27 кг.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.