Маркетингови анализи
Настоящата книга е предназначена за онези читатели,които вече са овладели "азбуката"на маркетинга. Целта на "Маркетингови анализи"е да ги отведе към по-високите етажи на маркетинговия процес,да им помогне при изясняване и оценяване на резултатите от маркетинговата дейност на организацията и при планиране на бъдещото и развитие. Книгата е интересна за всички читатели, за които новостите в икономическата теория и практика са предизвикателство и стимул за развитие и самоусъвършенстване.
Kниги от същия жанр
-
Как да развием творческото мисленепечатна:
12.99 лв.
6.64 EUR -
Световна бизнес енциклопедияпечатна:
40.00 лв.
20.45 EUR -
Държавна администрация и държавна службапечатна:
4.80 лв.
2.45 EUR -
Тайните на автомобилните марки F-Nе-книга:
10.00 лв.
5.11 EUR -
Закон за управление на етажната собственостпечатна:
1.90 лв.
0.97 EUR -
Точният наръчник за: Планирането в маркетингапечатна:
8.00 лв.
4.09 EUR -
Наказателно право - особена част: Престъпления против правата на човекапечатна:
17.00 лв.
8.69 EUR -
Убеждаванее-книга:
10.00 лв.
5.11 EURпечатна:
12.90 лв.
6.59 EUR -
Кодекс на мениджъра - воинпечатна:
10.00 лв.
5.11 EUR
Информация
Информация за книгата:
Издател: Тракия М
Година: 2000
Страници: 220
ISBN: 9549574628
Баркод: 9549574628
Тегло: 0.27 кг.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.