Маркетингови анализи
Настоящата книга е предназначена за онези читатели,които вече са овладели "азбуката"на маркетинга. Целта на "Маркетингови анализи"е да ги отведе към по-високите етажи на маркетинговия процес,да им помогне при изясняване и оценяване на резултатите от маркетинговата дейност на организацията и при планиране на бъдещото и развитие. Книгата е интересна за всички читатели, за които новостите в икономическата теория и практика са предизвикателство и стимул за развитие и самоусъвършенстване.
Kниги от същия жанр
-
Маркетингът на позволениетое-книга:
8.38 лв.
4.28 EURпечатна:
14.00 лв.
7.15 EUR -
Глоби по Закона за движението по пътищатапечатна:
3.20 лв.
1.63 EUR -
22 неизменни закона на брендингапечатна:
11.50 лв.
5.87 EUR -
Изяж богаташапечатна:
12.00 лв.
6.13 EUR -
Наръчник за създаване на бизнесконтакти 2: Шифърът на промянатапечатна:
12.00 лв.
6.13 EUR -
Закон за търговския регистър - тематичен коментарпечатна:
18.00 лв.
9.20 EUR -
Авторско право и сродните му права в Република Българияпечатна:
15.90 лв.
8.12 EUR -
Гражданско право. Обща частпечатна:
24.00 лв.
12.27 EUR -
Закон за данъците върху доходите на физическите лицапечатна:
2.90 лв.
1.48 EUR
Информация
Информация за книгата:
Издател: Тракия М
Година: 2000
Страници: 220
ISBN: 9549574628
Баркод: 9549574628
Тегло: 0.27 кг.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.