Не големите изяждат малките, а бързите поглъщат бавните
Защо АОЛ е най-печелившата нова медийна фирма в света, поглъща конкурентните фирми една подир друга и привлича милиони абонати, докато "Продиджи" и "КомпюСърв" се превръщат в история? Как стана така, че само за двадесет и четири месеца "Хотмейл" бе оценена от "Майкрософт" на цели 400 милиона долара, като преди това не беше нищо повече от една добра идея? Какво превърна "Чарлс Шуоб" от малка фирма с четирима брокери на едно бюро в най-голямата компания за финансови услуги в света? Консултантите-новатори Джейсън Дженингс и Лорънс Хотън разказват как най-успелите фирми на света излизат в авангарда на своите браншове и съумяват да запазят предимството си пред конкуренцията, независимо от обстоятелствата.
Kниги от същия жанр
-
Данък върху добавената стойност във въпроси и отговорипечатна:
26.40 лв.
13.49 EUR -
Оцвети: Малките животнипечатна:
1.50 лв.
0.76 EUR -
Последна любовпечатна:
9.90 лв.
5.06 EUR -
Безвремиепечатна:
5.00 лв.
2.55 EUR -
Управлявай кризатапечатна:
6.50 лв.
3.32 EUR -
Динозаврите - книжка с дръжкапечатна:
4.99 лв.
2.55 EUR -
Метро 2033печатна:
16.90 лв.
8.64 EUR -
Държава и нация в европейската историяпечатна:
15.00 лв.
7.66 EUR -
Lord of the Fliesпечатна:
16.90 лв.
8.64 EUR
Информация
Информация за книгата:
Издател: Класика и Стил
Категория:
Бизнес, Икономика, Право
,
Книги
Година: 2001
Страници: 250
ISBN: 9549964221
Баркод: 9549964221
Размер: 15.00x22.00 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.