Маркетингови анализи
Настоящата книга е предназначена за онези читатели,които вече са овладели "азбуката"на маркетинга. Целта на "Маркетингови анализи"е да ги отведе към по-високите етажи на маркетинговия процес,да им помогне при изясняване и оценяване на резултатите от маркетинговата дейност на организацията и при планиране на бъдещото и развитие. Книгата е интересна за всички читатели, за които новостите в икономическата теория и практика са предизвикателство и стимул за развитие и самоусъвършенстване.
Kниги от същия жанр
-
Имуществено и лично застрахованепечатна:
16.00 лв.
8.18 EUR -
Готов ли си да продаваш? 13 съвета за планиране на продажбите DVDпечатна:
14.99 лв.
7.66 EUR -
Риба!печатна:
10.00 лв.
5.11 EUR -
Успешен онлайн маркетингпечатна:
14.00 лв.
7.15 EUR -
Закон за туризмапечатна:
3.20 лв.
1.63 EUR -
Наказателно правопечатна:
22.00 лв.
11.24 EUR -
Бизнес стратегии, планове, бюджетипечатна:
14.00 лв.
7.15 EUR -
Латерален маркетингпечатна:
15.00 лв.
7.66 EUR -
Тръмп: Не се отказвай!печатна:
18.00 лв.
9.20 EUR
Информация
Информация за книгата:
Издател: Тракия М
Година: 2000
Страници: 220
ISBN: 9549574628
Баркод: 9549574628
Тегло: 0.27 кг.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.