Маркетингови анализи
Настоящата книга е предназначена за онези читатели,които вече са овладели "азбуката"на маркетинга. Целта на "Маркетингови анализи"е да ги отведе към по-високите етажи на маркетинговия процес,да им помогне при изясняване и оценяване на резултатите от маркетинговата дейност на организацията и при планиране на бъдещото и развитие. Книгата е интересна за всички читатели, за които новостите в икономическата теория и практика са предизвикателство и стимул за развитие и самоусъвършенстване.
Kниги от същия жанр
-
Казуси по наказателно право - особена частпечатна: 23.00 лв. -
Как да съставим собствена форекс стратегияпечатна: 16.00 лв. -
Властта на хората - новият маркетингпечатна: 29.00 лв. -
Закон за счетоводството - коментарпечатна: 15.00 лв. -
Наказателно право - обща част: Пробацияпечатна: 8.00 лв. -
Производството по несъстоятелностпечатна: 17.00 лв. -
Съвети за бизнеса и животапечатна: 15.00 лв. -
Запали ги!печатна: 14.00 лв. -
Основи на дребния бизнеспечатна: 12.00 лв.
Информация
Информация за книгата:
Издател: Тракия М
Година: 2000
Страници: 220
ISBN: 9549574628
Баркод: 9549574628
Тегло: 0.27 кг.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.