Инструменти за социални мрежи
Камелия Георгиева и Жюстин Томс, познати имена от родния онлайн свят, ни представят актуален поглед към света на социалните мрежи. С много примери, в лек стил, с мненията на голям брой български експерти в областта на маркетинга, ПР-а, онлайн медиите и социалните мрежи – книгата е ценен наръчник за всеки, който желае да прекрачи с по-голяма увереност в епохата на дигиталния маркетинг.
Социалните медии са средство за комуникация в момента, сега. Социалните медии са преди всичко психология и познаване на последователите на нашите продукти и услуги на фона на постоянно променящите се и подобряващи се технологии. Трябва да гледаме на тях като на част от нашия маркетингов план с ясно поставени и измерими цели.
Kниги от същия жанр
-
Неизменните 22 закона на маркетингапечатна:
11.50 лв.
5.87 EUR -
Маркетинг от уста на устапечатна:
15.00 лв.
7.66 EUR -
Интелектуална собственост – част ІІпечатна:
4.90 лв.
2.50 EUR -
Как да наложим български продукт в Германия?печатна:
7.00 лв.
3.57 EUR -
Становища за одит и етика 2006 - Ръководство + CDпечатна:
72.00 лв.
36.81 EUR -
Конституционно право на Република България - част вторапечатна:
8.00 лв.
4.09 EUR -
Ръководство по административно право и административен процеспечатна:
9.00 лв.
4.60 EUR -
Дейвид Огилви - словото на гения в рекламатапечатна:
14.00 лв.
7.15 EUR -
Този път е различно. Осем века финансови безумия.печатна:
22.00 лв.
11.24 EUR
Информация
Информация за книгата:
Издател: Сиела
Година: 2011
Страници: 434
ISBN: 9789542810049
Баркод: 9789542810049
Тегло: 0.62 кг.
Размер: 16.50x23.00 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.