Инструменти за социални мрежи
Камелия Георгиева и Жюстин Томс, познати имена от родния онлайн свят, ни представят актуален поглед към света на социалните мрежи. С много примери, в лек стил, с мненията на голям брой български експерти в областта на маркетинга, ПР-а, онлайн медиите и социалните мрежи – книгата е ценен наръчник за всеки, който желае да прекрачи с по-голяма увереност в епохата на дигиталния маркетинг.
Социалните медии са средство за комуникация в момента, сега. Социалните медии са преди всичко психология и познаване на последователите на нашите продукти и услуги на фона на постоянно променящите се и подобряващи се технологии. Трябва да гледаме на тях като на част от нашия маркетингов план с ясно поставени и измерими цели.
Kниги от същия жанр
-
Търговски законпечатна: 14.90 лв. -
Наказателен процес: схеми и таблиципечатна: 7.50 лв. -
Предприемачество и мениджмънт, част 3печатна: 16.80 лв. -
Сблъсък на пазарипечатна: 50.00 лв. -
Актуални въпроси в нотариалната дейност или поглед от другата странапечатна: 15.00 лв. -
Данъчно облагане 2011печатна: 20.00 лв. -
Прехвърляне на вземания в търговския оборотпечатна: 17.00 лв. -
Дракър за всеки денпечатна: 27.00 лв. -
Административно-процесуален кодекспечатна: 5.50 лв.
Информация
Информация за книгата:
Издател: Сиела
Година: 2011
Страници: 434
ISBN: 9789542810049
Баркод: 9789542810049
Тегло: 0.62 кг.
Размер: 16.50x23.00 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.