Защо шефовете се провалят
Защо главните изпълнителни директори и изобщо шефовете се провалят? Има най-различни отговори, но в тази книга ще откриеш единадесет провокативни причини, които ще те накарат да погледнеш на провала от нов ъгъл и да вземеш мерки недостатъците ти (няма идеални хора) да не попречат на твоята ефективност като лидер.
Според Дейвид Дотлик и Питър Кайро лидерският провал е феномен на поведението, а не на случая, нито пък е резултат на икономически превратности, които не сме в състояние да контролираме.
Лидерите се провалят заради своето поведение в конкретни ситуации. Когато са под силен стрес, те реагират рефлексивно, което може да съсипе не само кариерата им.
Тази книга е с приносно значение в съвременното изкуството как фирмата трябва да се ръководи. Тук са формулирани 11-те основни модели на поведение, които могат да доведат лидерите до провал. Авторите години наред са работили с изпълнителните директори на най-големите международни корпорации (сред техните клиенти са напр. Джонсън & Джонсън, Банк ъф Америка, Интел, Ейвън Продъктс, Колгейт) и използват проницателните си наблюдения върху поведението им при написването на тази книга. Приведените примери, полезните съвети и внушения могат да помогнат на всеки да се научи да управлява особеностите на характера си, които – оставени на самотек - са спънка по пътя към успешна кариера.
Kниги от същия жанр
-
Сутрешно подсилванепечатна:
10.00 лв.
5.11 EUR -
Стратегията Син океанпечатна:
18.00 лв.
9.20 EUR -
Коучинг на екипи и работни групипечатна:
22.00 лв.
11.24 EUR -
Право на европейския съюзпечатна:
25.00 лв.
12.78 EUR -
Международно частно правопечатна:
21.00 лв.
10.73 EUR -
Вечната игра с нови правилае-книга:
9.99 лв.
5.10 EURпечатна:
14.00 лв.
7.15 EUR -
Защита на потребителитепечатна:
4.80 лв.
2.45 EUR -
Новите лидери - Ръководство по лидерство за миниджърите от третото хилядолетиепечатна:
24.00 лв.
12.27 EUR -
Кодекс на труда - 2012печатна:
12.00 лв.
6.13 EUR
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.