Англо-български речник по маркетинг
Изданието съдържа около 9500 речникови статии. Включени са препратки към отделните статии, както синоними и антоними на по-значимите термини.
Представени са новите понятия в областта на дигиталните технологии, електронната търговия и интернет.
Речникът е предназначен за работещите в сферата на маркетинга и рекламата и за изучаващите икономика, маркетинг и реклама.
Kниги от същия жанр
-
Английско-български разговорникпечатна:
6.00 лв.
3.06 EUR -
Румънско-български. Българско-румънски. Миниречникпечатна:
3.99 лв.
2.04 EUR -
Френско-български речник. Българско-френски речникпечатна:
9.00 лв.
4.60 EUR -
Джобен речник - Рускипечатна:
12.90 лв.
6.59 EUR -
Основи на японския език - част 2печатна:
15.00 лв.
7.66 EUR -
Джобен речник: Испанско-български. Българско-испанскипечатна:
7.99 лв.
4.08 EUR -
Английска граматика за 6 класпечатна:
5.90 лв.
3.01 EUR -
Френско-български.Българско-френски. Миниречникпечатна:
4.99 лв.
2.55 EUR -
Oxford Slang. Оксфордски речник на жаргонапечатна:
24.00 лв.
12.27 EUR
Информация
Информация за книгата:
Издател: Сиела
Категория:
Мениджмънт, Маркетинг, Човешки ресурси
,
Реклама и PR
,
Граматики
,
Чуждоезиково обучение
,
Английски
Година: 2001
Страници: 172
ISBN: 9546493775
Баркод: 9546493775
Размер: 14.50x21.00 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.