Англо-български речник по маркетинг
Изданието съдържа около 9500 речникови статии. Включени са препратки към отделните статии, както синоними и антоними на по-значимите термини.
Представени са новите понятия в областта на дигиталните технологии, електронната търговия и интернет.
Речникът е предназначен за работещите в сферата на маркетинга и рекламата и за изучаващите икономика, маркетинг и реклама.
Kниги от същия жанр
-
Диск: Гръцко-български. Българско-гръцки речник: Pro версияпечатна: 8.00 лв. -
Речник на идиомите в немския езикпечатна: 25.00 лв. -
Мобилен езиков тренинг - френски CDпечатна: 8.20 лв. -
Deutsch Express - работна тетрадкапечатна: 8.00 лв. -
Елизабет I - Главен изпълнителен директорпечатна: 15.00 лв. -
Ресторантът-организиране и управлениепечатна: 19.90 лв. -
Hello!: учебна тетрадка № 1 по английски език за 5. класпечатна: 4.90 лв. -
Испански за децапечатна: 6.99 лв. -
Оцвети и научи английските думипечатна: 2.99 лв.
Информация
Информация за книгата:
Издател: Сиела
Категория:
Мениджмънт, Маркетинг, Човешки ресурси
,
Реклама и PR
,
Граматики
,
Чуждоезиково обучение
,
Английски
Година: 2001
Страници: 172
ISBN: 9546493775
Баркод: 9546493775
Размер: 14.50x21.00 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.