Англо-български речник по маркетинг
Изданието съдържа около 9500 речникови статии. Включени са препратки към отделните статии, както синоними и антоними на по-значимите термини.
Представени са новите понятия в областта на дигиталните технологии, електронната търговия и интернет.
Речникът е предназначен за работещите в сферата на маркетинга и рекламата и за изучаващите икономика, маркетинг и реклама.
Kниги от същия жанр
-
Пъблик рилейшънс в пъзела на интегрираните комуникациипечатна:
12.60 лв.
6.44 EUR -
Българско-английски разговорникпечатна:
2.99 лв.
1.52 EUR -
Essential Grammar in Use Supplementary Exercisesпечатна:
29.90 лв.
15.28 EUR -
Русско-болгарский разговорникпечатна:
6.00 лв.
3.06 EUR -
Klipp und Klarпечатна:
12.00 лв.
6.13 EUR -
Бизнес кореспонденция на английски език + CDпечатна:
12.00 лв.
6.13 EUR -
CD Испански за 30 днипечатна:
5.99 лв.
3.06 EUR -
АУДИО ДИСК с произношение на думите към книгата „Първите 1000 думи на ИТАЛИАНСКИ”печатна:
5.99 лв.
3.06 EUR -
Първи стъпки в Гърцияпечатна:
8.50 лв.
4.34 EUR
Информация
Информация за книгата:
Издател: Сиела
Категория:
Мениджмънт, Маркетинг, Човешки ресурси
,
Реклама и PR
,
Граматики
,
Чуждоезиково обучение
,
Английски
Година: 2001
Страници: 172
ISBN: 9546493775
Баркод: 9546493775
Размер: 14.50x21.00 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.