Стратегическо управление на туризма
Книгата "Стратегическо управление на туризма" представя: системата за управление на туризма, правната и нормативната база, институционалните структури и субекти на управление на туризма. Анализирана е средата на функциониране и развитие. Разгледани са стратегиите в туризма - технология, принципи, модели и схеми за устойчиво развитие на туризма - неговата философия, цели, управление, както и на функционалните стратегии. Всяка глава завършва с рубриките: Важни понятия и Въпроси за самооценка на знанията и как те се прилагат практически. Накрая на книгата има пет приложения и подробна библиография.
Kниги от същия жанр
-
Прическа и Стил, брой 36 декември 2011печатна: 1.00 лв. -
Животът на Исус Христоспечатна: 24.99 лв. -
Ледения цвятпечатна: 4.99 лв. -
Моделът на успеха 22 или как да успяваш в Българияпечатна: 22.00 лв. -
Ръкопис на Томапечатна: 6.99 лв. -
Да имаш или да бъдешпечатна: 14.00 лв. -
Срещи с динозавърпечатна: 10.00 лв. -
Блогът на местния идиотпечатна: 8.00 лв. -
Нарисувай! Напиши!: На морепечатна: 14.90 лв.
Информация
Информация за книгата:
Издател: Нов български университет
Категория:
Бизнес, Икономика, Право
,
Книги
Година: 2005
Страници: 248
ISBN: 9789545354151
Баркод: 9789545354151
Размер: 16.50x24.50 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.