Джобен маркетинг
Втората представлява тълковен речник от A до Z. Тук са разгледани основните термини, които хората, пряко свързани с предлагането на стоки или услуги на пазара, използват или срещат в ежедневната си работа, но невинаги са сигурни, че разбират напълно.
Kниги от същия жанр
-
Екстрадицията и Eвропейската заповед за арестпечатна: 15.00 лв. -
Закон за задълженията и договоритепечатна: 2.90 лв. -
Най-добрата книга на пазара за пазарапечатна: 5.00 лв. -
Мнимо представителствопечатна: 15.00 лв. -
Лидерството като брандпечатна: 24.99 лв. -
Шестте медала за стойностпечатна: 12.00 лв. -
Основи на финансите на фирматапечатна: 10.00 лв. -
Закон за корпоративно подоходно облаганепечатна: 3.90 лв. -
Не големите изяждат малките, а бързите поглъщат бавнитепечатна: 14.00 лв.
Информация
Информация за книгата:
Издател: Еа
Година: 1999
Страници: 243
ISBN: 9544501088
Баркод: 9544501088
Размер: 10.00x19.00 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.