Джобен маркетинг
Втората представлява тълковен речник от A до Z. Тук са разгледани основните термини, които хората, пряко свързани с предлагането на стоки или услуги на пазара, използват или срещат в ежедневната си работа, но невинаги са сигурни, че разбират напълно.
Kниги от същия жанр
-
Стил и етикетпечатна: 15.00 лв. -
Лидерството и едноминутният мениджърпечатна: 10.00 лв. -
Заповедното производство. Европейската заповед за плащане 2009печатна: 15.00 лв. -
Нов старт за вашия бизнеспечатна: 14.00 лв. -
Ръководство за система от знания за управление на проекти (PMBOK GUIDE)печатна: 47.00 лв. -
Свободата на изразяванепечатна: 14.00 лв. -
Адам Смитпечатна: 9.00 лв. -
Професионална компетентност на ръководителите на транспортна дейностпечатна: 19.90 лв. -
Страхът и надеждатапечатна: 12.00 лв.
Информация
Информация за книгата:
Издател: Еа
Година: 1999
Страници: 243
ISBN: 9544501088
Баркод: 9544501088
Размер: 10.00x19.00 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.