Джобен маркетинг
Втората представлява тълковен речник от A до Z. Тук са разгледани основните термини, които хората, пряко свързани с предлагането на стоки или услуги на пазара, използват или срещат в ежедневната си работа, но невинаги са сигурни, че разбират напълно.
Kниги от същия жанр
-
Тръмп: Не се отказвай!печатна: 18.00 лв. -
Наръчник на работодателяпечатна: 9.00 лв. -
Институции, институционална промяна и икономически резултатипечатна: 4.90 лв. -
Успешно управление в условия на кризапечатна: 8.99 лв. -
Предприемачество и мениджмънт, част 3печатна: 16.80 лв. -
Едноминутният предприемачпечатна: 12.00 лв. -
Облигационно правопечатна: 12.90 лв. -
Дипломация и протоколпечатна: 11.99 лв. -
Ефективна мотивация на персоналапечатна: 9.99 лв.
Информация
Информация за книгата:
Издател: Еа
Година: 1999
Страници: 243
ISBN: 9544501088
Баркод: 9544501088
Размер: 10.00x19.00 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.