Джобен маркетинг
Втората представлява тълковен речник от A до Z. Тук са разгледани основните термини, които хората, пряко свързани с предлагането на стоки или услуги на пазара, използват или срещат в ежедневната си работа, но невинаги са сигурни, че разбират напълно.
Kниги от същия жанр
-
Убеждаванее-книга: 10.00 лв.печатна: 12.90 лв. -
Социалното осигуряване и краткосрочните плащания във въпроси и отговорипечатна: 24.00 лв. -
Паричният редпечатна: 12.00 лв. -
Актуални въпроси на устройството на територията и кадастърапечатна: 36.00 лв. -
Да правим бизнес като IKEAпечатна: 5.00 лв. -
За парите и търговиятапечатна: 12.90 лв. -
Проспериращо съзнаниепечатна: 7.00 лв. -
Как да намерим и задържим подходящите хорапечатна: 4.00 лв. -
Закон за правната помощпечатна: 2.40 лв.
Информация
Информация за книгата:
Издател: Еа
Година: 1999
Страници: 243
ISBN: 9544501088
Баркод: 9544501088
Размер: 10.00x19.00 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.