Джобен маркетинг
Втората представлява тълковен речник от A до Z. Тук са разгледани основните термини, които хората, пряко свързани с предлагането на стоки или услуги на пазара, използват или срещат в ежедневната си работа, но невинаги са сигурни, че разбират напълно.
Kниги от същия жанр
-
Българска рекламна енциклопедияпечатна: 17.50 лв. -
Държавна администрация и държавна службапечатна: 4.80 лв. -
Договорът за строителствопечатна: 17.00 лв. -
Съдебна практика по трудово право; Кодекс на труда и други закони - сборникпечатна: 21.00 лв. -
Сърфирайте по вълните на финансовите пазари: еднорационално обяснение на ирационпечатна: 12.00 лв. -
Биология на купуванетопечатна: 18.00 лв. -
Сутрешно подсилванепечатна: 10.00 лв. -
Увод в международната защита на правата на човекапечатна: 7.99 лв. -
Съединени европейски щатипечатна: 12.00 лв.
Информация
Информация за книгата:
Издател: Еа
Година: 1999
Страници: 243
ISBN: 9544501088
Баркод: 9544501088
Размер: 10.00x19.00 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.