Въведение в маркетинга
Авторите предлагат всичко най-актуално в теорията и практиката на маркетинга. Вграждат маркетинга в новаторска рамка, която го представя като изкуство и наука да се създава стойност за клиентите и да я извлича от тях в замяна. От "Въведение в маркетинга" ще разберете как стойността за потребителите, нейното създаване и привличане, е двигател на всяка маркетингова стратегия. Изданието е изградено върху пет важни теми за стойността: създаване на стойност за клиентите, за да бъде привлечена стойност от тях; изграфдане и управление на силни марки, за да бъде създаден актив на марката; измерване и управление на възвращаемостта на маркетинга; използване на нови маркетинг технологии; глобален социалноотговорен маркетинг.
Kниги от същия жанр
-
Мръсна хаванска трилогияпечатна:
15.00 лв.
7.66 EUR -
Приключенията на Красимир и Владимир. Приключенията на Тамаркапечатна:
7.00 лв.
3.57 EUR -
Българо-руски културни общувания през Възражданетопечатна:
6.00 лв.
3.06 EUR -
История на модерната психологияпечатна:
28.00 лв.
14.31 EUR -
Създали успехипечатна:
18.00 лв.
9.20 EUR -
Развитие на фондовия пазар в България и насоки за подобряване на неговата ефектипечатна:
12.00 лв.
6.13 EUR -
Mr. Nice - Господин Готинпечатна:
15.00 лв.
7.66 EUR -
Икони от Мелник и Мелнишкопечатна:
80.00 лв.
40.90 EUR -
Жестоката древност - тестове и загадкипечатна:
2.49 лв.
1.27 EUR
Информация
Информация за книгата:
Издател: Класика и Стил
Категория:
Бизнес, Икономика, Право
,
Книги
Година: 2013
Страници: 792
ISBN: 9789543270842
Баркод: 9789543270842
Размер: 21.00x30.00 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.