Въведение в маркетинга
Авторите предлагат всичко най-актуално в теорията и практиката на маркетинга. Вграждат маркетинга в новаторска рамка, която го представя като изкуство и наука да се създава стойност за клиентите и да я извлича от тях в замяна. От "Въведение в маркетинга" ще разберете как стойността за потребителите, нейното създаване и привличане, е двигател на всяка маркетингова стратегия. Изданието е изградено върху пет важни теми за стойността: създаване на стойност за клиентите, за да бъде привлечена стойност от тях; изграфдане и управление на силни марки, за да бъде създаден актив на марката; измерване и управление на възвращаемостта на маркетинга; използване на нови маркетинг технологии; глобален социалноотговорен маркетинг.
Kниги от същия жанр
-
Създаването на националните идентичности. Европа XVIII – XX векпечатна:
12.00 лв.
6.13 EUR -
Готическата архитектура и схоластикатапечатна:
11.00 лв.
5.62 EUR -
Съвети към лекаряпечатна:
6.90 лв.
3.52 EUR -
Наказателно правопечатна:
22.00 лв.
11.24 EUR -
Данъчно облагане с коментар 2010печатна:
26.00 лв.
13.29 EUR -
Хемингуейпечатна:
25.00 лв.
12.78 EUR -
Български фрески: празник на коренапечатна:
14.00 лв.
7.15 EUR -
НАЦИ интернешънълпечатна:
21.00 лв.
10.73 EUR -
Materials for Inspirational Design: Metalsпечатна:
70.00 лв.
35.79 EUR
Информация
Информация за книгата:
Издател: Класика и Стил
Категория:
Бизнес, Икономика, Право
,
Книги
Година: 2013
Страници: 792
ISBN: 9789543270842
Баркод: 9789543270842
Размер: 21.00x30.00 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.