Въведение в маркетинга
Авторите предлагат всичко най-актуално в теорията и практиката на маркетинга. Вграждат маркетинга в новаторска рамка, която го представя като изкуство и наука да се създава стойност за клиентите и да я извлича от тях в замяна. От "Въведение в маркетинга" ще разберете как стойността за потребителите, нейното създаване и привличане, е двигател на всяка маркетингова стратегия. Изданието е изградено върху пет важни теми за стойността: създаване на стойност за клиентите, за да бъде привлечена стойност от тях; изграфдане и управление на силни марки, за да бъде създаден актив на марката; измерване и управление на възвращаемостта на маркетинга; използване на нови маркетинг технологии; глобален социалноотговорен маркетинг.
Kниги от същия жанр
-
Закон за кадастъра и имотния регистърпечатна:
1.60 лв.
0.81 EUR -
Nato stanag 6001 - English language proficiency examпечатна:
5.00 лв.
2.55 EUR -
Как да печелим от сделки с недвижими имотипечатна:
14.90 лв.
7.61 EUR -
Международни счетоводни стандарти, приети за приложение от Европейския съюзпечатна:
72.00 лв.
36.81 EUR -
Икономика For Dummiesпечатна:
18.00 лв.
9.20 EUR -
Забава в дворецапечатна:
4.99 лв.
2.55 EUR -
Красиви и нежнипечатна:
3.99 лв.
2.04 EUR -
Бизнес отвъд ограничениятапечатна:
18.00 лв.
9.20 EUR -
Свободният пазар и неговите враговепечатна:
9.00 лв.
4.60 EUR
Информация
Информация за книгата:
Издател: Класика и Стил
Категория:
Бизнес, Икономика, Право
,
Книги
Година: 2013
Страници: 792
ISBN: 9789543270842
Баркод: 9789543270842
Размер: 21.00x30.00 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.