Въведение в маркетинга
Авторите предлагат всичко най-актуално в теорията и практиката на маркетинга. Вграждат маркетинга в новаторска рамка, която го представя като изкуство и наука да се създава стойност за клиентите и да я извлича от тях в замяна. От "Въведение в маркетинга" ще разберете как стойността за потребителите, нейното създаване и привличане, е двигател на всяка маркетингова стратегия. Изданието е изградено върху пет важни теми за стойността: създаване на стойност за клиентите, за да бъде привлечена стойност от тях; изграфдане и управление на силни марки, за да бъде създаден актив на марката; измерване и управление на възвращаемостта на маркетинга; използване на нови маркетинг технологии; глобален социалноотговорен маркетинг.
Kниги от същия жанр
-
Изида, господарката на нощтапечатна: 11.00 лв. -
The Bed of Procrustesпечатна: 17.50 лв. -
Изгубените откритияпечатна: 10.99 лв. -
Лозето. Гроздето. Винотопечатна: 12.00 лв. -
Нуката без досадните подробностипечатна: 15.00 лв. -
Българите, книжовността, езикът на XIX-XX векпечатна: 10.00 лв. -
Изцеление от предишните животипечатна: 7.95 лв. -
Как да създадем бизнес планпечатна: 6.50 лв. -
Човекът, който създаде Хитлерпечатна: 12.99 лв.
Информация
Информация за книгата:
Издател: Класика и Стил
Категория:
Бизнес, Икономика, Право
,
Книги
Година: 2013
Страници: 792
ISBN: 9789543270842
Баркод: 9789543270842
Размер: 21.00x30.00 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.