Връзката с клиентите - как да ги спечелим и задържим
Независимо от длъжността, която заемате, винаги може по-добре да опознаете клиентите си и да постигнете по-високи печалби за компанията си. "Връзката с клиентите" представя изпитани стратегии за изграждане на позитивни отношения с клиентите. Научете се: - Да определяте кои са клиентите, които носят най-високи печалби за компанията ви. - Да увеличите печалбите, като спечелите лоялността на клиентите. - Да използвате мощни средства за комуникация, за да влияете върху хората. - Да разработвате успешни продукти и услуги с помощта на потребителите
Kниги от същия жанр
-
Деветият живот на Луи Дракспечатна:
9.99 лв.
5.10 EUR -
Малка библия на паритепечатна:
5.00 лв.
2.55 EUR -
Купено детепечатна:
10.00 лв.
5.11 EUR -
Пътуванията на Сократпечатна:
14.00 лв.
7.15 EUR -
Приключението Старбъкспечатна:
5.00 лв.
2.55 EUR -
Преоткриване: Супрасълски сборник, старобългарски паметник от Х векпечатна:
22.00 лв.
11.24 EUR -
Как да създадеш собствен стилпечатна:
2.49 лв.
1.27 EUR -
Красотатапечатна:
10.50 лв.
5.36 EUR -
По пътя към един приятелпечатна:
8.00 лв.
4.09 EUR
Информация
Информация за книгата:
Издател: Lokus
Категория:
Бизнес, Икономика, Право
,
Книги
Година: 2009
Страници: 166
ISBN: 9789547830936
Баркод: 9789547830936
Тегло: 0.34 кг.
Размер: 14.50x22.00 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.