Връзката с клиентите - как да ги спечелим и задържим
Независимо от длъжността, която заемате, винаги може по-добре да опознаете клиентите си и да постигнете по-високи печалби за компанията си. "Връзката с клиентите" представя изпитани стратегии за изграждане на позитивни отношения с клиентите. Научете се: - Да определяте кои са клиентите, които носят най-високи печалби за компанията ви. - Да увеличите печалбите, като спечелите лоялността на клиентите. - Да използвате мощни средства за комуникация, за да влияете върху хората. - Да разработвате успешни продукти и услуги с помощта на потребителите
Kниги от същия жанр
-
Love and Other Storiesпечатна: 95.00 лв. -
Радой. Смутителят на реда и тоягата на властта + CDпечатна: 35.00 лв. -
Тито. Тайната на векапечатна: 15.00 лв. -
Сила на пресъдено нещо в гражданския процеспечатна: 24.00 лв. -
Пъблик рилейшънс в пъзела на интегрираните комуникациипечатна: 12.60 лв. -
Too Far Afieldпечатна: 26.90 лв. -
Стратегия на мощния продавач: Магията на успехапечатна: 16.00 лв. -
Quindici tesori delle terre Bulgareпечатна: 15.00 лв. -
Невидимият филмпечатна: 6.00 лв.
Информация
Информация за книгата:
Издател: Lokus
Категория:
Бизнес, Икономика, Право
,
Книги
Година: 2009
Страници: 166
ISBN: 9789547830936
Баркод: 9789547830936
Тегло: 0.34 кг.
Размер: 14.50x22.00 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.