Връзката с клиентите - как да ги спечелим и задържим
Независимо от длъжността, която заемате, винаги може по-добре да опознаете клиентите си и да постигнете по-високи печалби за компанията си. "Връзката с клиентите" представя изпитани стратегии за изграждане на позитивни отношения с клиентите. Научете се: - Да определяте кои са клиентите, които носят най-високи печалби за компанията ви. - Да увеличите печалбите, като спечелите лоялността на клиентите. - Да използвате мощни средства за комуникация, за да влияете върху хората. - Да разработвате успешни продукти и услуги с помощта на потребителите
Kниги от същия жанр
-
Синдбад + CDпечатна:
3.99 лв.
2.04 EUR -
Потомците на Баба Тонка и Народният съдпечатна:
11.90 лв.
6.08 EUR -
Птицитепечатна:
11.90 лв.
6.08 EUR -
Черните гарванипечатна:
10.00 лв.
5.11 EUR -
Ще го срещнеш отновопечатна:
1.00 лв.
0.51 EUR -
Приказки за феи + забавни игрипечатна:
3.90 лв.
1.99 EUR -
60 есета за вас, учениципечатна:
5.00 лв.
2.55 EUR -
Държавата - създаване, типове и организационни стадиипечатна:
8.00 лв.
4.09 EUR -
Кадастър и имотен регистърпечатна:
4.20 лв.
2.14 EUR
Информация
Информация за книгата:
Издател: Lokus
Категория:
Бизнес, Икономика, Право
,
Книги
Година: 2009
Страници: 166
ISBN: 9789547830936
Баркод: 9789547830936
Тегло: 0.34 кг.
Размер: 14.50x22.00 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.