Връзката с клиентите - как да ги спечелим и задържим
Независимо от длъжността, която заемате, винаги може по-добре да опознаете клиентите си и да постигнете по-високи печалби за компанията си. "Връзката с клиентите" представя изпитани стратегии за изграждане на позитивни отношения с клиентите. Научете се: - Да определяте кои са клиентите, които носят най-високи печалби за компанията ви. - Да увеличите печалбите, като спечелите лоялността на клиентите. - Да използвате мощни средства за комуникация, за да влияете върху хората. - Да разработвате успешни продукти и услуги с помощта на потребителите
Kниги от същия жанр
-
Как да търгуваме на финансовите пазарипечатна:
12.00 лв.
6.13 EUR -
Образи и символипечатна:
5.90 лв.
3.01 EUR -
Записки на революционерапечатна:
16.00 лв.
8.18 EUR -
Най-големите гафове в наукатапечатна:
10.00 лв.
5.11 EUR -
Целта - Процес на постоянно усъвършенстванепечатна:
25.00 лв.
12.78 EUR -
Енциклопедия на акордите за китарапечатна:
19.50 лв.
9.97 EUR -
Психология на успешните продажбипечатна:
9.99 лв.
5.10 EUR -
Кръстопът без пътищапечатна:
10.00 лв.
5.11 EUR -
Дигиталната личностпечатна:
18.00 лв.
9.20 EUR
Информация
Информация за книгата:
Издател: Lokus
Категория:
Бизнес, Икономика, Право
,
Книги
Година: 2009
Страници: 166
ISBN: 9789547830936
Баркод: 9789547830936
Тегло: 0.34 кг.
Размер: 14.50x22.00 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.