PRоговорки
ПР е трик, машинация, манипулация или? ... е име на нещо, което съществува, откакто свят светува, технология, която ни помага да общуваме по-ефективно, да се разбираме и дори да ни е трудно, да се опитаме да направим така, че и вълкът да е сит, и агнето да е цяло. Понякога точната поговорка или пословица казана на точното място може да обясни смисъла и на най-заплетените теории. "ПРоговорки" е пътешествие в света на пословиците и поговорките от цял свят, които от векове съхраняват мъдростта и опита на много поколения и дава отговори на въпросите като: • Какво е ПР • Защо ни е нужен • Защо думите са толкова важни и силни • Защо общественото мнение е сила, с която трябва да се съобразяваме • Защо имиджът и репутацията не са нещо, което може да почака до утре Днес, за да бъдат успешни, организациите трябва да съумеят да синхронизират своите интереси и намерения с интересите и намеренията на своите публики, защото глобалната конкуренция предоставя на потребителите неограничени възможности за избор и решения. ПР много прилича на огледалото на злата мащеха, което не може да ви излъже и ще ви каже истината – такава, каквато я виждат хората, за да можете вие да се промените и отново да се вгледате в огледалото.
Kниги от същия жанр
-
Корпоративно управление в банковата системапечатна:
9.00 лв.
4.60 EUR -
Международни счетоводни стандарти, приети за приложение от Европейския съюз през 2014печатна:
78.00 лв.
39.88 EUR -
Как ще декларираме данните по социалното осигуряване след промените в наредба № Н-8, в сила от началото на 2014 годинапечатна:
12.00 лв.
6.13 EUR -
Кодекс за застрахованетопечатна:
9.60 лв.
4.90 EUR -
Комплект: Сблъсък на пазари. Всякакви, но не!стандарнипечатна:
50.00 лв.
25.56 EUR -
Маркетинг 101печатна:
23.00 лв.
11.75 EUR -
АБВ на инвестирането в недвижимо имуществопечатна:
7.00 лв.
3.57 EUR -
Закон за движението по пътищата. Правила за движение по пътищатапечатна:
5.00 лв.
2.55 EUR -
Частичният искпечатна:
16.00 лв.
8.18 EUR
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.