Създаване на корпоративна репутация
Изхождайки от своя над 15-годишен опит в академичните изследвания, обучителните семинари и консултантска практика, Греъм Доулинг предлага начини за подобряване на корпоративната репутация сред различните заинтересовани публики на организацията. Но освен всичко това, Греъм Доулинг предлага и начини за избягване на най-често срещаните капани, в които могат да попаднат неподготвените мениджъри, които искат да подобрят репутацията на организацията.
Kниги от същия жанр
-
Борсата – война или флиртпечатна:
15.00 лв.
7.66 EUR -
Ценни книжапечатна:
9.90 лв.
5.06 EUR -
Брилянтната идеяпечатна:
16.40 лв.
8.38 EUR -
Търговска кореспонденция и организация на офисапечатна:
7.00 лв.
3.57 EUR -
60 тенденции за 60 минутипечатна:
18.00 лв.
9.20 EUR -
Данъчно облагане 2013. Коментар. ЗДДФЛ. ЗКПО. ЗДДСпечатна:
25.00 лв.
12.78 EUR -
Собственостпечатна:
6.00 лв.
3.06 EUR -
Ефективният лидерпечатна:
4.80 лв.
2.45 EUR -
Евротопечатна:
26.00 лв.
13.29 EUR
Информация
Информация за книгата:
Издател: Рой Комюникейшън
Категория:
Бизнес, Икономика, Право
,
Реклама и PR
Година: 2005
Страници: 332
ISBN: 954905019
Баркод: 9789549050196
Тегло: 0.69 кг.
Размер: 16.00x24.00 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.