Подпрагово убеждаване

Подпрагово убеждаване

Автор: Дейв Лакани
(4.29 от 7 гласа)











Тази книга е написана в отговор на зададените въпроси. В тази книга аз определям масовото въздействие и подсъзнателното убеждаване (и използвам понятията като взаимозаменяеми при отнасяне на въпроса към различни групи за убеждаване) в опита си целенасочено и умишлено да накарам група от хора да предприеме действие, което е предварително определено и проектирано от човека, който извършва убеждаването, а не от самата група. 
 
 

Виж цялата анотация »

  • Формат: ePub
  • Защита: Adobe DRM
  • Указания за четене. Виж
  • Съвместимост за четене. Виж (Не e за Kindle)
  • Как да купя е-книга? Виж
Файлът е съвместим за четене на всички съвременни електронни четци за книги с eInk екран, таблети с операционна система Android, Windows и iPad. На персонални компютри с Windows и Apple Mac.

Четенето не е възможно на моделите Kindle с eInk екран, защото Amazon.com не поддържат съвместимост с тази технология.

Известно изключение има за таблети Kindle Fire, на които може да бъде инсталиран софтуера BlueFire reader, а кратко ръководство може да прочетете тук.

Печатна книга

13.00 лв.

  • Наличност: не
  • Безплатна доставка за поръчка над 39.90 лв.
  • Доставка 3.99 лв. за поръчка над 9.99 лв.
  • За поръчка до 9.99 лв. доставка 3.99 лв.


Kниги от същия жанр

Kниги от същия жанр




Информация за избраната книга

Информация за избраната книга




Информация за книгата:

Автор: Дейв Лакани
Издател: Анхира
Година: 2009
ISBN: 9789542929093
Страници: 240
Тегло: 0.21 кг.
Размер: 13.00x20.00 см.

За автора

За автора





Тази книга е написана в отговор на зададените въпроси. В тази книга аз определям масовото въздействие и подсъзнателното убеждаване (и използвам понятията като взаимозаменяеми при отнасяне на въпроса към различни групи за убеждаване) в опита си целенасочено и умишлено да накарам група от хора да предприеме действие, което е предварително определено и проектирано от човека, който извършва убеждаването, а не от самата група. Този тип влияние най често може да бъде видяно в рекламния бизнес, политиката, пропагандата, връзките с обществеността, религията, литературата и киното. Целта е да се накара определена публика да желае продукт или да има убеждение, което е в съгласие с желаните последствия или цели на този, който убеждава. Да бъдете накарани да предприемете действия е цел на всеки търговец, политик, нестопански деятел, религиозен лидер или човек, който има свой план. Аз ще ви поведа на пътешествие през най ефикасните и сполучливи техники, които са на разположение за предизвикване на масово убеждение в наши дни. Може да намерите част от тази материя за плашеща...
 

Коментари

Коментари


Плащане с EasyPay може да направите като изберете опция плащане "чрез ePay" и на платежната страница изберете Таб "В брой на каса".

Вижте приложения пример: