Основи на дребния бизнес
Книгата "Основи на дребния бизнес" цели да запълни една голяма празнина в осмислянето на ролята, поведението и подкрепата за дребния бизнес (ДБ), представен от групата на малките и средните предприятия (МСП). В структурно отношение книгата е съставена от четири раздела. Раздел I. "Дребният бизнес: роля, характеристики, състояние и развитие"; Раздел II. "Задачи, решавани с помощта на ДБ"; Раздел III. "Външна среда и влияещи фактори върху поведението и развитието на МСП"; Раздел IV. "Стратегически алтернативи за развитието на МСП".
Kниги от същия жанр
-
Етикет за всеки ден и за бизнесапечатна: 14.99 лв. -
The Aztecsпечатна: 39.90 лв. -
Бизнес Етикет For Dummiesпечатна: 16.99 лв. -
Изкуството да управляваме собствената си кариерапечатна: 6.50 лв. -
The Costume Historyпечатна: 62.95 лв. -
Тайната на сродните душипечатна: 11.95 лв. -
Съчинения в 15 тома: том 10: Легенди за двете съкровищапечатна: 12.00 лв. -
Ancient Egyptпечатна: 39.90 лв. -
За скръбта и разумапечатна: 11.90 лв.
Информация
Информация за книгата:
Издател: Тракия М
Категория:
Бизнес, Икономика, Право
,
Книги
Година: 2000
Страници: 349
ISBN: 9549574563
Баркод: 9549574563
Размер: 16.50x23.50 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.