Неизменните 22 закона на маркетинга
"Първият закон на успешния маркетинг е свързан с прочитането и разбирането на тази книга. Силата й е в достъпното й изложение и приложимост. Тя е чист маркетиг дестилат... Задължително четиво за сериозни студенти и опитни професионалисти." Дон Валънтайн
Kниги от същия жанр
-
Защо шефовете се провалятпечатна: 15.00 лв. -
Как да печелим от сделки с недвижими имотипечатна: 14.90 лв. -
Най-добрият шеф, най-лошият шефпечатна: 14.00 лв. -
Психология на паритепечатна: 12.00 лв. -
Открийте силните си странипечатна: 16.00 лв. -
Право на радио- и телевизионните организации в Българияпечатна: 15.00 лв. -
Англо-български речник по маркетингпечатна: 7.70 лв. -
Духът на лидерапечатна: 15.00 лв. -
Принципи на корпоративните финансипечатна: 19.00 лв.
Информация
Информация за книгата:
Издател: Класика и Стил
Година: 2001
Страници: 134
ISBN: 9549964035
Баркод: 9789549964035
Тегло: 0.30 кг.
Размер: 14.80x22.10 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.