Неизменните 22 закона на маркетинга
"Първият закон на успешния маркетинг е свързан с прочитането и разбирането на тази книга. Силата й е в достъпното й изложение и приложимост. Тя е чист маркетиг дестилат... Задължително четиво за сериозни студенти и опитни професионалисти." Дон Валънтайн
Kниги от същия жанр
-
Етикет за всеки ден и за бизнесапечатна: 14.99 лв. -
Договорът в строителството и сделките с недвижими имотипечатна: 21.00 лв. -
Следи вместо пепелпечатна: 15.00 лв. -
Управление и развитие на човешкия потенциалпечатна: 12.00 лв. -
Технически анализ на ценовото движение за сериозния трейдърпечатна: 28.00 лв. -
Приватизация на лечебните заведенияпечатна: 5.00 лв. -
Здравословни и безопасни условия на трудпечатна: 9.90 лв. -
Кодекс на труда 2011печатна: 12.00 лв. -
Закон за наследствотопечатна: 3.90 лв.
Информация
Информация за книгата:
Издател: Класика и Стил
Година: 2001
Страници: 134
ISBN: 9549964035
Баркод: 9789549964035
Тегло: 0.30 кг.
Размер: 14.80x22.10 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.