Мениджмънт на класа
Какво знае, може и право учителят като ефективен мениджър на ученическия клас? Изданието обединява разнородна информация за същността, ролята и приложението на мениджмънта на ученическия клас в съвременното образование - както чужди модели и разработки, така и авторски виждания, медийни публикации и оригинални документи. Тя представлява първа част от двутомно издание с общо заглавие "Мениджмънт на класа", чийто достъпен и диалогичен стил на изложението може да превърне изданието в настолна книга за широк кръг ползватели - настоящи и бъдещи учители и преподаватели, училищни директори и специалисти в сферата на образователния мениджмънт, дизайна на обучението, качеството на образованието, личностното и социално-педагогическо консултиране, педагогическата комуникация, училищната хигиена и екология. Настоящата първа книга е подходящо учебно помагало както за нуждите на университетската подготовка на бъдещите учители, така и за целите на квалификационните програми и курсове за широк кръг специалисти в образователната практика, за класните ръководители в средното училище. Следващата, втора книга, "Мениджмънт на класа. Стратегии, техники и компетентности за ефективен мениджмънт на класа", е разработена като практическо помагало, в което са събрани примерни документи, методически указания, автентични разработки и успешни практики. Настоящото издание е съвместимо с учебната програма за 2012/2013 г.
Kниги от същия жанр
-
Сборник по математика за 4. класпечатна: 4.00 лв. -
Тетрадка с упражнения по писане за 1 клас №1печатна: 1.80 лв. -
Успявай интелигентнопечатна: 20.90 лв. -
Маркетингови анализипечатна: 9.10 лв. -
Тестове и интерпретации на български език и литературапечатна: 7.50 лв. -
Теми и есета по литература за 11. класпечатна: 6.00 лв. -
360-градусовият лидерпечатна: 23.00 лв. -
Математика за 11. клас - задължителна подготовкапечатна: 6.90 лв. -
Лиотература 11 класпечатна: 9.00 лв.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.