МЕНИДЖЪР - брой 5/2014

Още от поредицата Мениджър

МЕНИДЖЪР - брой 5/2014

(3.71 от 7 гласа)











  • Формат: PDF
  • Защита: Adobe DRM
  • Указания за четене. Виж
  • Съвместимост за четене. Виж
  • Как да купя е-списание? Виж
Файлът е съвместим за четене на всички съвременни електронни четци за книги с eInk екран, таблети с операционна система Android, Windows и iPad. На персонални компютри с Windows и Apple Mac.

Четенето не е възможно на моделите Kindle с eInk екран, защото Amazon.com не поддържат съвместимост с тази технология.

Известно изключение има за таблети Kindle Fire, на които може да бъде инсталиран софтуера BlueFire reader, а кратко ръководство може да прочетете тук.

АКЦЕНТ
ДОБРЕ ДОШЛИ В 7. КОНКУРС "МЕНИДЖЪР НА ГОДИНАТА"

Специално внимание ще отделим на всеки участник в състезанието. Всички те заедно представляват едни от най-големите бизнеси, дават работа на хиляди хора, произвеждат съществен процент от брутния вътрешен продукт. Това са личностите, които създават новите отношения в бизнеса, които в голяма степен определят развитието на пазара

16,55% са жените в бордовете на 100-те най-големи компании

Броят на дамите е относително постоянен през последните години, на мъжете драстично намалява, показва проучване на "Мениджър"

Университетите ни не са трудни за завършване. Това е проблем

Имаме хиляди чуждестранни студенти и достойни преподаватели, но това не е достатъчно наше висше училище да влезе в класацията на най-добрите в света

Партия украински шах

За червените линии на едните и на другите в конфликта и за това какво биха могли да изтъргуват, за да се разберат

НИЕ УСПЯВАМЕ, БЪЛГАРИЯ ПЕЧЕЛИ

ТЕМА
ЧЕРЕШКАТА НА РЕКЛАМАТА

Коктейлите с водка, довели до култовия "Уайт Ръшън", са забъркани още в първата половина на миналия век, за да популяризират руската напитка в САЩ. Комбинацията на водка с кафе-ликьор и сметана обаче става масова поръчка на бара заради Джеф Бриджис, който живее с нея в "Големият Лебовски" в края на 90-те. Въпреки че поливането на филма с коктейла не показва конкретен бранд, то е един от най-добрите примери за продуктово позициониране - сценарият на братя Коен напълно абсорбира напитката. При дебюта на тази форма на реклама у нас преди няколко години позиционирането в творческите формати често имаше просто очевидна роля на бюджетен фактор, вместо да е органична съставка от сюжета. Сега компаниите дегустират все по-внимателно телевизионните, кино- и музикалните формати, за да избегнат самоцелната и агресивна поява на марката си. Какви са световните тенденции в продуктовото позициониране, как фирмите у нас го използват и измерват ефективността му и защо Г-н Продуцентът има последната дума - темата на следващите страници.

МЕНИДЖМЪНТ

Трансферите на големите мениджъри

Как да изчислим приходите от нова инвестиция

Стратегия в пет стъпки, която работи както на нашия, така и на чуждите пазари

Банките с ръст на печалбите от 3 процента

Не очаквам нови инвеститори, по-скоро би имало придобивания и сливания вътре в страната. Прогнозата е на Петя Димитрова, главен изпълнителен директор и председател на УС на Пощенска банка

Подемът на фамилния бизнес

Децата трябва да разберат връзката между работата и заплащането, съветва Дейвид Борк, световноизвестен консултант по семеен бизнес

Кризата заобиколи софтуерната индустрия

МАРКЕТИНГ
Говорим си на различни езици

От разваления български до "новия език на младите" - изгубени в превода на рекламите

По-добрият e-mail

Тези, които обричат на гибел електронната поща, не мислят за индивидуализираните подходи, а за спама. Ето какво да направим, за да използваме всички предимства на имейл маркетинга

Българската реклама в условия на телевизионен преход

Много повече от филантропия

Инициативата "Синьо лято" на СИБАНК, която помогна на деца от социални домове в подготовката им за морската ваканция през 2013 г., получи престижната награда Engage на Международния форум на бизнес лидерите. "Успехът на проекта се измерва не с материалните средства, а с вложените лично отношение, чувства и емоции", казва Даниела Боянова, ръководител "Маркетингови и корпоративни комуникации" в СИБАНК и кънтри комуникационен мениджър на КВС за България

Новият Qashqai

ИКОНОМИКА
Банките управляват активи за 85,7 млрд. лв.

Няма бизнес, няма магазин

Празни търговски площи в големите градове. Моловете погълнаха бутиците

Банките са бизнес за хората

Когато един предприемач дойде и поиска кредит, ние преценяваме не само неговите възможности, а и неговия опит и морал, изтъква Франк Янсен, изпълнителен директор на СИБАНК

Българската следа в автомобилите

Произведени у нас части има в осем от десет коли, сглобени в Европа

И победителят е: Peugeot 308!

SENSE
Мястото, където времето е спряло

SCI-TECH
Джаджи

MODERNITY

МОМИЧЕ ИЗВЪН КУТИЯТА

Освен че не говори за себе си с еуфория тип "тъкмо се връщам от наградите "Грами", Гери Турийска поддържа самоиронията си в много добра форма (наред с романтичния си момичешки вид). Докато дълго време беше част от поп музиката като автор на текстовете на някои от най-въртените бг песни ("Ти" на Нина Николина, "Близо" на Рут Колева), натрупа думи и мелодии, които ревниво запази за групата си Rubikub. Сега е от хулиганите на т.нар. алтернативна сцена (където студеното стъкло на напитката ти не допуска масов шум). Може да забрави свое парче, но да подкара веднага "Жигули" на Тодор Колев. Води и предаване по "БГ Радио", а в блога є Story-Teller се намира наистина стъписваща поезия (само препрочети "Когато пораснем, ще станем безсмъртни"). Автор и мениджър на живия проект "Пощенска кутия за приказки", в който текстовете на талантливи знайни и незнайни автори се четат от известни лица в столични клубове - а скоро и в баровете на плажа.
Модерно, техно, функционално

За един изключителен спътник

Експериментът на Максим

На таланта му трябват по 20 часа работа на ден, казва българският диригент в САЩ Максим Ешкенази, който е едно от лицата на цивилизованата емиграция, а не просто консуматор там и екскурзиант тук. Поддържа връзка и с двете места с прогресивни образователни проекти за класическа музика с мисията да я направи близка до колкото се може повече хора

Тушков

БИЗНЕС ПРОФИЛ
ВЯРА АНКОВА: Говорим за доверие



Още електронни списания

Още електронни списания




Информация за избраното списание

Информация за избраното списание




Информация за книгата:

Издател: Мит Прес
Категория: ПЕРИОДИКА
Година: 2014
ISSN: 2014977131121300705
Поредица: Мениджър


Списание МЕНИДЖЪР е единственото по рода си списание за българските мениджъри, предприемачи и собственици.То защитава техните интереси и полага усилия да им помага в бизнеса.

Основни цели:

• Да информира читателите си за най- модерните и ефективни практики в областта на мениджмънта, маркетинга, бизнеса и технологиите.

• Да подсказва на мениджърите решения, които ще направят дейността им по-успешна

• Да формира нова култура на управление и производство в България.

• Да бъде свободна територия за мненията, идеите и предложенията на мениджърите

• Да защитава интересите им пред държавните структури и да съдейства за подобряване на бизнессредата

• Да разширява кръга на своите читатели.

Списанието е независимо, частно, съблюдава етичния кодекс на българските журналисти, създадено е с изцяло български капитал.
 


Коментари

Коментари