МЕНИДЖЪР - брой 5/2014
Още от поредицата Мениджър
Четенето не е възможно на моделите Kindle с eInk екран, защото Amazon.com не поддържат съвместимост с тази технология.
Известно изключение има за таблети Kindle Fire, на които може да бъде инсталиран софтуера BlueFire reader, а кратко ръководство може да прочетете тук.
еКнига, еСписание - това е файл, съдържащ текст, шрифтове, изображения, хипервръзки, видео или звук. Текстът е форматиран по начин познат от печатните издания.
Библио.бг разпространява изданията във формати .ePub и/или .PDF
"Прочети откъс" - натискайки този бутон, вие добавяте файл с откъс от съдържанието на изданието в "Моята библиотека". Това е мястото, от където може да свалите файла и да го отворите на своето устройство.
"Поръчай" - натискайки този бутон, вие добавяте изданието в своята "Кошница" с продукти за плащане. От там може да изберете начин на плащане и да платите. В зависимост от начина на плащане, вашите издания ще бъдат налични за четене в "Моята библиотека" веднага или след извършване на плащането от вас към Библио.бг
Издания с цена 0 стават моментално достъпни, с натискането на бутон "Поръчай", в "Моята библиотека".
Начините за плащане са: С директно въвеждане на Кредитна карта, ePay, EasyPay, PayPal, банков превод, ваучер със стойност.
DRM: е система за контрол на достъпа до електронните издания. Това е изискване на някои от издателствата свързано с разпространението. Книгите, които имат DRM са означени със знак "DRM". Повече за DRM тук
* при възникнали въпроси свързани с достъпността на закупените издания се свържете с нас на оставените контакти
АКЦЕНТ
ДОБРЕ ДОШЛИ В 7. КОНКУРС "МЕНИДЖЪР НА ГОДИНАТА"
Специално внимание ще отделим на всеки участник в състезанието. Всички те заедно представляват едни от най-големите бизнеси, дават работа на хиляди хора, произвеждат съществен процент от брутния вътрешен продукт. Това са личностите, които създават новите отношения в бизнеса, които в голяма степен определят развитието на пазара
16,55% са жените в бордовете на 100-те най-големи компании
Броят на дамите е относително постоянен през последните години, на мъжете драстично намалява, показва проучване на "Мениджър"
Университетите ни не са трудни за завършване. Това е проблем
Имаме хиляди чуждестранни студенти и достойни преподаватели, но това не е достатъчно наше висше училище да влезе в класацията на най-добрите в света
Партия украински шах
За червените линии на едните и на другите в конфликта и за това какво биха могли да изтъргуват, за да се разберат
НИЕ УСПЯВАМЕ, БЪЛГАРИЯ ПЕЧЕЛИ
ТЕМА
ЧЕРЕШКАТА НА РЕКЛАМАТА
Коктейлите с водка, довели до култовия "Уайт Ръшън", са забъркани още в първата половина на миналия век, за да популяризират руската напитка в САЩ. Комбинацията на водка с кафе-ликьор и сметана обаче става масова поръчка на бара заради Джеф Бриджис, който живее с нея в "Големият Лебовски" в края на 90-те. Въпреки че поливането на филма с коктейла не показва конкретен бранд, то е един от най-добрите примери за продуктово позициониране - сценарият на братя Коен напълно абсорбира напитката. При дебюта на тази форма на реклама у нас преди няколко години позиционирането в творческите формати често имаше просто очевидна роля на бюджетен фактор, вместо да е органична съставка от сюжета. Сега компаниите дегустират все по-внимателно телевизионните, кино- и музикалните формати, за да избегнат самоцелната и агресивна поява на марката си. Какви са световните тенденции в продуктовото позициониране, как фирмите у нас го използват и измерват ефективността му и защо Г-н Продуцентът има последната дума - темата на следващите страници.
МЕНИДЖМЪНТ
Трансферите на големите мениджъри
Как да изчислим приходите от нова инвестиция
Стратегия в пет стъпки, която работи както на нашия, така и на чуждите пазари
Банките с ръст на печалбите от 3 процента
Не очаквам нови инвеститори, по-скоро би имало придобивания и сливания вътре в страната. Прогнозата е на Петя Димитрова, главен изпълнителен директор и председател на УС на Пощенска банка
Подемът на фамилния бизнес
Децата трябва да разберат връзката между работата и заплащането, съветва Дейвид Борк, световноизвестен консултант по семеен бизнес
Кризата заобиколи софтуерната индустрия
МАРКЕТИНГ
Говорим си на различни езици
От разваления български до "новия език на младите" - изгубени в превода на рекламите
По-добрият e-mail
Тези, които обричат на гибел електронната поща, не мислят за индивидуализираните подходи, а за спама. Ето какво да направим, за да използваме всички предимства на имейл маркетинга
Българската реклама в условия на телевизионен преход
Много повече от филантропия
Инициативата "Синьо лято" на СИБАНК, която помогна на деца от социални домове в подготовката им за морската ваканция през 2013 г., получи престижната награда Engage на Международния форум на бизнес лидерите. "Успехът на проекта се измерва не с материалните средства, а с вложените лично отношение, чувства и емоции", казва Даниела Боянова, ръководител "Маркетингови и корпоративни комуникации" в СИБАНК и кънтри комуникационен мениджър на КВС за България
Новият Qashqai
ИКОНОМИКА
Банките управляват активи за 85,7 млрд. лв.
Няма бизнес, няма магазин
Празни търговски площи в големите градове. Моловете погълнаха бутиците
Банките са бизнес за хората
Когато един предприемач дойде и поиска кредит, ние преценяваме не само неговите възможности, а и неговия опит и морал, изтъква Франк Янсен, изпълнителен директор на СИБАНК
Българската следа в автомобилите
Произведени у нас части има в осем от десет коли, сглобени в Европа
И победителят е: Peugeot 308!
SENSE
Мястото, където времето е спряло
SCI-TECH
Джаджи
MODERNITY
МОМИЧЕ ИЗВЪН КУТИЯТА
Освен че не говори за себе си с еуфория тип "тъкмо се връщам от наградите "Грами", Гери Турийска поддържа самоиронията си в много добра форма (наред с романтичния си момичешки вид). Докато дълго време беше част от поп музиката като автор на текстовете на някои от най-въртените бг песни ("Ти" на Нина Николина, "Близо" на Рут Колева), натрупа думи и мелодии, които ревниво запази за групата си Rubikub. Сега е от хулиганите на т.нар. алтернативна сцена (където студеното стъкло на напитката ти не допуска масов шум). Може да забрави свое парче, но да подкара веднага "Жигули" на Тодор Колев. Води и предаване по "БГ Радио", а в блога є Story-Teller се намира наистина стъписваща поезия (само препрочети "Когато пораснем, ще станем безсмъртни"). Автор и мениджър на живия проект "Пощенска кутия за приказки", в който текстовете на талантливи знайни и незнайни автори се четат от известни лица в столични клубове - а скоро и в баровете на плажа.
Модерно, техно, функционално
За един изключителен спътник
Експериментът на Максим
На таланта му трябват по 20 часа работа на ден, казва българският диригент в САЩ Максим Ешкенази, който е едно от лицата на цивилизованата емиграция, а не просто консуматор там и екскурзиант тук. Поддържа връзка и с двете места с прогресивни образователни проекти за класическа музика с мисията да я направи близка до колкото се може повече хора
Тушков
БИЗНЕС ПРОФИЛ
ВЯРА АНКОВА: Говорим за доверие
Още електронни списания
Информация за избраното списание
Ревю
Списание МЕНИДЖЪР е единственото по рода си списание за българските мениджъри, предприемачи и собственици.То защитава техните интереси и полага усилия да им помага в бизнеса.
Основни цели:
• Да информира читателите си за най- модерните и ефективни практики в областта на мениджмънта, маркетинга, бизнеса и технологиите.
• Да подсказва на мениджърите решения, които ще направят дейността им по-успешна
• Да формира нова култура на управление и производство в България.
• Да бъде свободна територия за мненията, идеите и предложенията на мениджърите
• Да защитава интересите им пред държавните структури и да съдейства за подобряване на бизнессредата
• Да разширява кръга на своите читатели.
Списанието е независимо, частно, съблюдава етичния кодекс на българските журналисти, създадено е с изцяло български капитал.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.