МЕНИДЖЪР - брой 10/2013
Още от поредицата Мениджър
Четенето не е възможно на моделите Kindle с eInk екран, защото Amazon.com не поддържат съвместимост с тази технология.
Известно изключение има за таблети Kindle Fire, на които може да бъде инсталиран софтуера BlueFire reader, а кратко ръководство може да прочетете тук.
еКнига, еСписание - това е файл, съдържащ текст, шрифтове, изображения, хипервръзки, видео или звук. Текстът е форматиран по начин познат от печатните издания.
Библио.бг разпространява изданията във формати .ePub и/или .PDF
"Прочети откъс" - натискайки този бутон, вие добавяте файл с откъс от съдържанието на изданието в "Моята библиотека". Това е мястото, от където може да свалите файла и да го отворите на своето устройство.
"Поръчай" - натискайки този бутон, вие добавяте изданието в своята "Кошница" с продукти за плащане. От там може да изберете начин на плащане и да платите. В зависимост от начина на плащане, вашите издания ще бъдат налични за четене в "Моята библиотека" веднага или след извършване на плащането от вас към Библио.бг
Издания с цена 0 стават моментално достъпни, с натискането на бутон "Поръчай", в "Моята библиотека".
Начините за плащане са: С директно въвеждане на Кредитна карта, ePay, EasyPay, PayPal, банков превод, ваучер със стойност.
DRM: е система за контрол на достъпа до електронните издания. Това е изискване на някои от издателствата свързано с разпространението. Книгите, които имат DRM са означени със знак "DRM". Повече за DRM тук
* при възникнали въпроси свързани с достъпността на закупените издания се свържете с нас на оставените контакти
ЕСТЕСТВЕН ИНТЕЛЕКТ
Откъде идват новите идеи в екипа? Собственикът ли е единственият генератор, или има система, която стимулира всеки да мисли какво да се промени? "Обичайте идеите и мечтите си така, сякаш са деца на душата ви - чертежи на вашите върховни постижения", съветва специалистът по постигане на личен успех Наполеон Хил. Често говорим за идеите като отбелязани точки в баскетболен кош, без да си даваме сметка, че първо трябва да хванем топката. Психоанализата и рационалното бизнес мислене се срещат на следващите страници, за да проследим тъгата и оптимизма на идеите и техния път между две състояния на ума - емоционалното и логичното.
МЕНИДЖМЪНТ
МЕНИДЖЪРСКА КУЛТУРА
Това е автоинтервю на редакторите на списание "Мениджър". Те отговарят на най-често задаваните въпроси и на такива, които никой не задава, но те искат да отговорят
За конкурентите или хубаво, или нищо
Боряна Манолова: Само когато сме единни и преследваме общи цели, можем да вървим напред
Хюмън дизайнът - HR според звездите
Това е нов инструмент, който все повече се използва при подбор на персонал, работа в екип и при конфликти
Виолина Маринова: Човек трябва да бъде постоянен, да има търпение и да бъде много трудолюбив
Дайте ни парите
Tрите най-опасни думи за бизнеса: "Всички правят така"
Доверието е и сред най-красноречивите индикатори за богатството на една нация - страните с ниски нива на доверие са по-бедни от тези с по-високо
Eлена Маринова: България е твърде малка, за да разчита изцяло на вътрешния пазар
Печалба от всяка покупка
По-добър свят за работа
МАРКЕТИНГ
Ще дойдат, няма да дойдат, ще дойдат…
Как да осигурим гости на събитието. И да ги накараме да го запомнят
Ивайло Борисов: Както екипът вярва на мениджъра си, така трябва и народът да повярва на политиците
Време за силна реклама
Сега, когато конкурентите ви икономисват от маркетингови бюджети, можете по-лесно да спечелите сърцата на клиентите
Ивайло Пенчев: Образованието е приоритет на света
Шампионатът на "А" група в рекламата 2013
Ново поколение обира наградите на 14. поред Фестивал на Българската асоциация на комуникационните агенции
Милтос Триантафилу: Героите са около нас. Просто трябва да ги открием
Знам какво ще купиш утре
Технологичните тенденции в маркетинга излизат от онлайн пространството и влизат в близкия магазин. Следят какво пазарувате и скоро ще получавате само това, което искате
Рекламен дим
Пушенето и рекламата. Това е истинска любовна история
От първо лице: Какво работи в маркетинга
Маркетингът не е магия, а професионална дисциплина, в която всяко експериментиране е с цел усъвършенстване и постигане на резултати. Двама професионалисти от големи компании говорят за работещите модели и принципи в маркетинга сега
Магнит за фенове
ИКОНОМИКА
Откъде дойде растежът
Новите пари - 2
Кои са те и какви проблеми могат да решават, моля, четете в статията на проф. Николай Неновски. Първата част публикувахме в предишния брой
Орлин Попов: Мениджърите са всеки ден на избори
Активи на дъното
Пламен Митев: Приоритет на България трябва да станат малките и средните предприятия
За 135 години Siemens в България се превърна в марка за качество и надеждност
Българските потребители са станали по-надеждни платци
ГЛОБУС
Папата суперзвезда
Сергей Андронов: Основна задача на всяко правителство е да насърчава родното производство
Адвокатите на богатите - 2
Цветан Ботев: Ако политиците се държат като мениджъри, България ще просперира
SCI-TECH
Списание "Мениджър" и технологичната революция
"Свети Лазар" - различната болница
MODERNITY
Мъжът, който променя света
Миленита за отскок
Когато я видя, си спомням онова анархично парче на Кале "Малко момиченце", в което лирическата героиня "не маже по ноктите лакове". Миленита носи духа на удоволствието да си жена отвъд гримирания план "куклено детство-образование-кариера-семейство" и продължава да изглежда и звучи като най-красивата калпазанка, въпреки че го е поотметнала тоя план. През последните години отново добавя тръпка на музикалната сцена - ей така, като намигващ барман, който ти налива шотове от душа - и си печели няколко поколения фенове. През септември с лайв бандата си Funky Miracle подгряваха любимия ни неанглоезичен музикант Ману Чао, от който ни потече целият разговор и безболезнено ни вмъкна в есента.
Гайдарят
БИЗНЕС ПРОФИЛ
ВАСИЛ МИРЧЕВ: Нашето общество има още да воюва за своето щастие
Издръжката на повечето медии е държавна, а пък интересът - частен. Това погазва свободното слово, смята издателят на "Мениджър"
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.