Запали ги!
Седем лесни правила
- как да вдъхновите колегите, клиентите и купувачите си;
- как да продадете себе си, вашата концепция и вашите ценности;
- как да общувате с харизма и увереност.
Независимо каква е работата или постът ви, влиянието е важен ключ към реализирането на професионалния ви успех и житейските ви цели. „Запали ги!” разкрива седем лесни, но действащи правила за начините, по които да използвате вашите идеи и ценностната си система, за да влияете на хората, с които работите или живеете, и да ги мотивирате. Те ще ви дадат удивителни комуникативни умения, които ще ви помогнат да се радвате на по-успешни и удовлетворителни отношения с колеги, клиенти, служители и с всеки друг във вашия професионален или личен живот.
Ще придобиете удивителни комуникативни умения, които ще ви помогнат да се радвате на по-успешни и удовлетворителни отношения с колеги, клиенти, служители и с всеки друг във вашия професионален или личен живот. Освен това „Запали ги!” е книга, пълна с истории и тактики на някои от най-влиятелните хора в света. Над двадесет от най-вдъхновяващите бизнес лидери от водещи компании като Ritz-Carlton и Google, и още много известни фирми споделят своите тайни.
* запалете своя ентусиазъм;
* очертайте пътя към успеха с последователна и запомняща се концепция;
* продавайте полза, като поставите слушателите си на първо място;
* нарисувайте картина с въздействащи, запомнящи се и реалистични истории;
* предизвикайте участие, като искате насрещни мнения и преодолявате възраженията;
* подсилете оптимистичната перспектива, като станете маяк на надеждата;
* насърчете хората да постигнат своя потенциал, като ги хвалите и инвестирате в тях.
Кармайн Гало е инструктор по комуникация на едни от най-известните световни брандове. Сред неговите клиенти са Intel, Barclays, Nokia, Chase, TheHomeDepot, Dreyer’s, Hyundai, L’Oreal, Clorox, SanDisk, IBM, Gymboree и много други. Гало е носител на наградата „Еми“ за журналистика и е работил като бизнес кореспондент на CNN, както и като водещ и репортер за „Fox“, „TechTV“, CNET и CBS.
Гало пише и популярна седмична колонка по комуникативни умения за Businessweek.com. Той е специалист по медийни тренинги и презентационни умения за клиентите на глобалната PR фирма Ketchum. Неговите популярни мултимедийни речи са хит навсякъде по света.
Kниги от същия жанр
-
Поверително от Харвард бизнес скул: Пътят на успехапечатна: 18.00 лв. -
Бъдещето на конкуренциятапечатна: 25.00 лв. -
Наказателно-процесуален кодекспечатна: 7.80 лв. -
Брандинг 101печатна: 24.00 лв. -
Пътят към нашите мечти - част 1печатна: 10.00 лв. -
Как да наложим български продукт в Германия?печатна: 7.00 лв. -
Полицейско правопечатна: 12.00 лв. -
Залезът на рекламата и възходът на пъблик рилейшънспечатна: 16.00 лв. -
Коментар Данъчно облагане 2011печатна: 27.00 лв.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.