Връзката с клиентите - как да ги спечелим и задържим
Независимо от длъжността, която заемате, винаги може по-добре да опознаете клиентите си и да постигнете по-високи печалби за компанията си. "Връзката с клиентите" представя изпитани стратегии за изграждане на позитивни отношения с клиентите. Научете се: - Да определяте кои са клиентите, които носят най-високи печалби за компанията ви. - Да увеличите печалбите, като спечелите лоялността на клиентите. - Да използвате мощни средства за комуникация, за да влияете върху хората. - Да разработвате успешни продукти и услуги с помощта на потребителите
Kниги от същия жанр
-
Най-известните фокуси в светапечатна: 19.90 лв. -
Ръководство за недоспали родителипечатна: 24.95 лв. -
Тракийският Орфизъм + DVDпечатна: 15.00 лв. -
Човешкото тяло като предмет на вещни правапечатна: 15.00 лв. -
Духовные основы айкидопечатна: 15.90 лв. -
Главата на Гогол. Игрите на гения, или животът на Леонардопечатна: 8.99 лв. -
Къщата на спящите красавиципечатна: 10.00 лв. -
Досиетата проговорихапечатна: 5.00 лв. -
Ненадминати в спортапечатна: 18.90 лв.
Информация
Информация за книгата:
Издател: Lokus
Категория:
Бизнес, Икономика, Право
,
Книги
Година: 2009
Страници: 166
ISBN: 9789547830936
Баркод: 9789547830936
Тегло: 0.34 кг.
Размер: 14.50x22.00 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.