Връзката с клиентите - как да ги спечелим и задържим
Независимо от длъжността, която заемате, винаги може по-добре да опознаете клиентите си и да постигнете по-високи печалби за компанията си. "Връзката с клиентите" представя изпитани стратегии за изграждане на позитивни отношения с клиентите. Научете се: - Да определяте кои са клиентите, които носят най-високи печалби за компанията ви. - Да увеличите печалбите, като спечелите лоялността на клиентите. - Да използвате мощни средства за комуникация, за да влияете върху хората. - Да разработвате успешни продукти и услуги с помощта на потребителите
Kниги от същия жанр
-
Заекът на Галае-книга: 6.00 лв.печатна: 8.00 лв. -
Публично управлениепечатна: 12.00 лв. -
Непубликуван дневник 1986-1992печатна: 8.00 лв. -
Докато сестра ми спипечатна: 11.95 лв. -
Антични приключенияпечатна: 5.99 лв. -
Съдебната власт в България (от древността до наши дни)печатна: 14.00 лв. -
Числата от 1 до 20 - мини изтриваемо таблопечатна: 1.20 лв. -
Приключенията на барон Мюнхаузенпечатна: 39.90 лв. -
New Threads In The Patternпечатна: 12.90 лв.
Информация
Информация за книгата:
Издател: Lokus
Категория:
Бизнес, Икономика, Право
,
Книги
Година: 2009
Страници: 166
ISBN: 9789547830936
Баркод: 9789547830936
Тегло: 0.34 кг.
Размер: 14.50x22.00 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.