Връзката с клиентите - как да ги спечелим и задържим
Независимо от длъжността, която заемате, винаги може по-добре да опознаете клиентите си и да постигнете по-високи печалби за компанията си. "Връзката с клиентите" представя изпитани стратегии за изграждане на позитивни отношения с клиентите. Научете се: - Да определяте кои са клиентите, които носят най-високи печалби за компанията ви. - Да увеличите печалбите, като спечелите лоялността на клиентите. - Да използвате мощни средства за комуникация, за да влияете върху хората. - Да разработвате успешни продукти и услуги с помощта на потребителите
Kниги от същия жанр
-
Свободният святпечатна:
12.00 лв.
6.13 EUR -
Благополучие и доверие: България в Европа?печатна:
21.00 лв.
10.73 EUR -
Фотомания - брой 18печатна:
5.00 лв.
2.55 EUR -
Коранътпечатна:
6.00 лв.
3.06 EUR -
Преход към VoIPпечатна:
25.00 лв.
12.78 EUR -
Уникални факти за плесента - лекарство или отровапечатна:
6.00 лв.
3.06 EUR -
Ковчежникътпечатна:
7.00 лв.
3.57 EUR -
Абсолютни приятелипечатна:
11.00 лв.
5.62 EUR -
Момиче на повикванепечатна:
8.99 лв.
4.59 EUR
Информация
Информация за книгата:
Издател: Lokus
Категория:
Бизнес, Икономика, Право
,
Книги
Година: 2009
Страници: 166
ISBN: 9789547830936
Баркод: 9789547830936
Тегло: 0.34 кг.
Размер: 14.50x22.00 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.