Въведение в маркетинга
Авторите предлагат всичко най-актуално в теорията и практиката на маркетинга. Вграждат маркетинга в новаторска рамка, която го представя като изкуство и наука да се създава стойност за клиентите и да я извлича от тях в замяна. От "Въведение в маркетинга" ще разберете как стойността за потребителите, нейното създаване и привличане, е двигател на всяка маркетингова стратегия. Изданието е изградено върху пет важни теми за стойността: създаване на стойност за клиентите, за да бъде привлечена стойност от тях; изграфдане и управление на силни марки, за да бъде създаден актив на марката; измерване и управление на възвращаемостта на маркетинга; използване на нови маркетинг технологии; глобален социалноотговорен маркетинг.
Kниги от същия жанр
-
The Big Book of Killer Su Dokuпечатна: 7.90 лв. -
Инвестиции и инвестиционен мениджмънт: Теория и практикапечатна: 25.00 лв. -
My Family and Other Animalsпечатна: 14.90 лв. -
Любовта към словото. За изворите на науката за езикае-книга: 10.00 лв.печатна: 28.00 лв. -
Производство на млечни продукти в домашни условияпечатна: 6.00 лв. -
Рисуване с пастели for dummiesпечатна: 18.00 лв. -
КГБ против СССР. 17 мгновений изменыпечатна: 18.90 лв. -
Съвременник, брой 2 - 2013печатна: 10.00 лв. -
Светът в кризапечатна: 14.90 лв.
Информация
Информация за книгата:
Издател: Класика и Стил
Категория:
Бизнес, Икономика, Право
,
Книги
Година: 2013
Страници: 792
ISBN: 9789543270842
Баркод: 9789543270842
Размер: 21.00x30.00 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.