Въведение в маркетинга
Авторите предлагат всичко най-актуално в теорията и практиката на маркетинга. Вграждат маркетинга в новаторска рамка, която го представя като изкуство и наука да се създава стойност за клиентите и да я извлича от тях в замяна. От "Въведение в маркетинга" ще разберете как стойността за потребителите, нейното създаване и привличане, е двигател на всяка маркетингова стратегия. Изданието е изградено върху пет важни теми за стойността: създаване на стойност за клиентите, за да бъде привлечена стойност от тях; изграфдане и управление на силни марки, за да бъде създаден актив на марката; измерване и управление на възвращаемостта на маркетинга; използване на нови маркетинг технологии; глобален социалноотговорен маркетинг.
Kниги от същия жанр
-
Sheds, Gazebos and Outbuildingsпечатна:
20.00 лв.
10.22 EUR -
Числата от 1 до 20 - мини изтриваемо таблопечатна:
1.20 лв.
0.61 EUR -
Авлос и Лира - философия на музиката в Древна Еладапечатна:
10.00 лв.
5.11 EUR -
World of Warcraft Atlasпечатна:
28.90 лв.
14.77 EUR -
Свободата на изразяванепечатна:
14.00 лв.
7.15 EUR -
Финансов инженерингпечатна:
12.00 лв.
6.13 EUR -
За Ахматовапечатна:
27.00 лв.
13.80 EUR -
Създаването на Pink Floyd The Wallпечатна:
79.00 лв.
40.39 EUR -
Различният министър-председател. Разговори със Симеон Сакскобурготскипечатна:
15.00 лв.
7.66 EUR
Информация
Информация за книгата:
Издател: Класика и Стил
Категория:
Бизнес, Икономика, Право
,
Книги
Година: 2013
Страници: 792
ISBN: 9789543270842
Баркод: 9789543270842
Размер: 21.00x30.00 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.