Българска рекламна енциклопедия
В „Българска рекламна енциклопедия" читателят ще открие аргументи за своите доводи, потвърждения на своите съмнения и убеждението, че рекламата наистина е по-сериозна, отколкото изглежда, за всички, които нямат пари да я правят. Великото изкуство на рекламата ще остане тайна с девет печата за всички, които малко четат, малко пишат и не обичат да слушат другите. Ерих Кестнер, известен като писател, но малко известен като доктор по реклама.
Kниги от същия жанр
-
Сун Дзъ изкуството на войната за мениджърипечатна: 7.00 лв. -
Бизнес стратегияпечатна: 16.00 лв. -
Закон за здравното осигуряванепечатна: 4.90 лв. -
Финансово счетоводствопечатна: 18.00 лв. -
Закон за авторското право и сродните му правапечатна: 3.90 лв. -
Съвременното правопечатна: 15.90 лв. -
История на българския капиталов пазар т.1(1862-1948 г.)печатна: 25.00 лв. -
Формирането на лидерипечатна: 15.00 лв. -
Връзката с клиентите - как да ги спечелим и задържимпечатна: 18.00 лв.
Информация
Информация за книгата:
Издател: Сиела
Категория:
Бизнес, Икономика, Право
,
Реклама и PR
Година: 2001
Страници: 397
ISBN: 9546493880
Баркод: 9546493880
Тегло: 0.40 кг.
Размер: 16.50x23.00 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.