Черна книга на търговските марки
Тази книга ще ви разгневи! Adidas, Nike, McDonald"s, Siemens, Shell... най-известните и най-любимите търговски марки печелят от експлоатация, детски труд, войни и разрушаване на околната среда. „Черната книга на търговските марки“ разкрива безскрупулните машинации на международните концерни, разголва имиджа на бляскавия живот, критикува корумпираните правителства и показва любовната прегръдка между глобалния бизнес и политиката. Тя е стандарт за критично настроения потребител! „Книгата едва ли ще остане без отзвук. Тя атакува най-слабото място на концерните: тяхната репутация.“ - Der Spiegel „Документален трилър, който човек не оставя и не забравя толкова бързо.“ - Германското национално радио „Политическият консуматор е спящ гигант. Книгата на Вернер и Вайс показва как можем да го събудим.“ - Улрих Бек „Това, което постига тази книга, трябва да се превърне в стандарт за всяко демократично общество.“ - Frankfurter Rundschau
Kниги от същия жанр
-
Тоталитаризмите на ХХ век в сравнителна перспективапечатна: 15.00 лв. -
17 мига от пролеттапечатна: 7.99 лв. -
Религия и политика в арабския свят: ислямът и обществотопечатна: 22.00 лв. -
За принципите на политическата икономия и данъчното облаганепечатна: 22.90 лв. -
Римско частно правопечатна: 14.40 лв. -
Научи за своето здраве по лицето сипечатна: 9.98 лв. -
Записки на революционерапечатна: 16.00 лв. -
Хей, пролет идепечатна: 6.00 лв. -
Закон за движението по пътищатапечатна: 6.20 лв.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.