Черна книга на търговските марки
Тази книга ще ви разгневи! Adidas, Nike, McDonald"s, Siemens, Shell... най-известните и най-любимите търговски марки печелят от експлоатация, детски труд, войни и разрушаване на околната среда. „Черната книга на търговските марки“ разкрива безскрупулните машинации на международните концерни, разголва имиджа на бляскавия живот, критикува корумпираните правителства и показва любовната прегръдка между глобалния бизнес и политиката. Тя е стандарт за критично настроения потребител! „Книгата едва ли ще остане без отзвук. Тя атакува най-слабото място на концерните: тяхната репутация.“ - Der Spiegel „Документален трилър, който човек не оставя и не забравя толкова бързо.“ - Германското национално радио „Политическият консуматор е спящ гигант. Книгата на Вернер и Вайс показва как можем да го събудим.“ - Улрих Бек „Това, което постига тази книга, трябва да се превърне в стандарт за всяко демократично общество.“ - Frankfurter Rundschau
Kниги от същия жанр
-
Безкрайният път към домапечатна:
11.99 лв.
6.13 EUR -
Силата на идентичността. Том 2печатна:
25.00 лв.
12.78 EUR -
Банкноти и мечти между корицитепечатна:
15.00 лв.
7.66 EUR -
Изяж богаташапечатна:
12.00 лв.
6.13 EUR -
Енциклопедия градина - Овошки том 1печатна:
9.80 лв.
5.01 EUR -
Картата на времетопечатна:
24.00 лв.
12.27 EUR -
The Book of Fine Paperпечатна:
108.00 лв.
55.21 EUR -
Пиленцапечатна:
4.90 лв.
2.50 EUR -
Успешни бизнес стратегиипечатна:
12.00 лв.
6.13 EUR
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.